Kapalıyım açılmak istiyorum ama emin değilim?

Kapanalı 1 sene oluo kendi istegim le kapandım ama giyinisim tesettüre tam anlamıyla uymuyor bu yuzden rahatsızım 5 vakit namazını kılan biriyim Allah inancım kucuklukten beri aşırı var çok şükür. Simdi giyimim pantolon, dizimin bir tık altında sweat ve orta buyuklukte topuz bu duruma sinir oluyorum. Net olmak istiyorum. Tamamen uzun giyicek nefiste degilim. Ama bole de olmak istemiyorum kendimi garip hissediyorum. Tam anlamıyla tesettur lu hissetmiyorum kendimi. Açıkken de dizimin altında giyiyordum birazda kilo dan dolayı sanırım. Kararsızım sadece sacımı acmak istiyorum zaten açık giyinen biri degilim cok lutfen fikirlerinizi yazın
Kapalıyım açılmak istiyorum ama emin değilim?
Cevapla