Evet bir kadın erkeğin bir erkek de kadının ilki olmalı tek desteklediğim bu ama elaleme kanlı çarşaf göstermek de terbiyesizlik millete ne kocam gördükten sonra onlara ne oluyor eşimin tarafında böyle bir adet var kaynanam da yapmış çarşafı dışarı asmış bayrak gibi eşim bu adete çok karşı öyle birşey yaptırmadı
Milemyum cagındayız gavur dedıgımız insanlar uzaya gıdıyor bızde carsafa bakireliğe takılıp kalmışız. Öncelikle bakirelik olayına hayretle bakıyorum cünkü ülkede evlilik yası 30 ortalama olmus erkek olarak biz her boku yiyeceğiz kadında o yasa kadar bekleyecek. Carsafı bayrak niyetine asmak ya ayrı bır sacmalık damatla gelın arasında olan bırseyi baskaları na reklam gibi göstermek ne,,
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Selamun aleykum.
Toplumda farklı inanışlar ve uygulamalar var, bu da onlardan biri. Bana yahut size uymayabilir ama hala geçerli olduğu coğrafyalar var, onları da değiştirme gibi bir olanağımız yok. Durum bu iken, kendi hayatımıza bakmamız kafi derecede uygun olacaktır. Yoksa zaten o zihniyetteki insanlara konuşarak bu durumun yanlışlığını anlatamayız.
Aga şimdi anladım bu nasıl bir zihniyet jeton sonradan düştü benim bu gülecek birşey değil ama şuda var görmek isteyen olursa temiz ve yeni bir çarşaf alıp onu kim görmek istiyor ise müsait bir yerine monte ederim.😠😠😡😡😡😡👿👿👿👿👿😏😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤
Kırmızı kuşak da sünnet düğümleri de bu olay da hepsi yasaklanmalı kesinlikle Bunları destekleyenlerin de cahil bir kesim olduğunu anlamak çok da zor olmuyor..
adet gerdek bilmem basar geçerim artı kan göremem bayılırım
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Lisede 17 yaşındaki kızları 26 27 yaşındaki oğlanlar mikliyo, ben laikliği savunuyorum ama fazlası ahlaksız bir nesil yetiştirdi bu arkadaşa da katılmıyorum kadında erkekte eşittir
Sizin gibi ahlaksızlar olduğu müddetçe ben bu duruşundan asla vazgeçmem. Ve ayrıca okudugun okullar boşuna. Her okul okuyan adam olmuyor ne yazıkki. Adamlık insanın kanına olmalı. Ve sen bir erkek musvetlisisin.
Valla K. Bakma boş değilim insanları yanlış yönlendirme çarşafa takılacağına herkez birbirini aldatıyor namus ayaklar altında gerici derken herkez mutsuz şimdi bir şeye karşı çıkarken iyi düşünerek karşı çok
Kadınımız önemli ve asimilasyona uğratılıyorlar evlilik kurumu çökertildi bunu söylerken erkeğin aldatmasını hoş görmüyorum bence yeni bir kanunla evlilik dışı ilişkiler aldatmalara hapis cezası verilmeli iki tarafa da benim görüşüm bu
Uzattım çünkü çarşafta değilim ben damat görse yeterli katılıyorum Türk milletini kadın ayakta tutacak anne olarak namus bizim değerimiz çocuk yetiştirecek anne bunu onlara aşılayamazsa aslında kadını köreltme için yapılmış tuzaklar bunlar kadın çok eşli olursa bana göre basitleştiriliyor vs vs