En iyi arkadaşlarım benle dalga geçiyorlar...:(?

iki en iyi arkadaşım var. ikisini de seviyorum ama ben özellikle birini çok seviyorum. (hatta gerçek en iyi arkadaşım o) biri kız biri erkek. ama şu aralar benle çok dalga geçiyorlar ne zaman whatsapp grubuna bir şey yazsam ikisi de bir olup beni bir şekilde üzüp dalga geçiyorlar ben de artık bişey yazmaktan kaçınıyorum. özellikle erkek olana çok trip atıyorum çünkü özellikle dalga geçen o ve benim en sevdiğim arkadaşımı kışkırtıyor. sürekli küsme gibi bir duygu var içimde fakat küsemiyorum çünkü ben onları gerçekten çok seviyorum ama onlar beni çok üzüyorlar. her gece bunun yüzünden ağlamışlığım var bunun hakkında konuşmaya çalışsam yine bir yolunu buluyorlar yine dalga geçiyorlar artık gına geldi. özellikle dalga geçenle küsmek istiyorum ama en sevdiğim diğer arkadaşımı da kırmadan uyarmak istiyorum ama arkadaşlığımızın da devam etmesini istiyorum sevdiğim arkadaşla. ne yapabilirim?
En iyi arkadaşlarım benle dalga geçiyorlar...:(?
Cevapla