Ben kötü biri miyim? ya da çok mu salakım?

Okul hayati sikti beni
Sinifimdakilerin yüzü bir karis, sohbet edilecek gibi deyiller. Benle kimse muhatab olmuyo. Beni seven cok az kisi var zaten bu dünyada. Tanimadigim insanlar icinde biraz cekingen utangac ve suskunum, laf söylemeye cekiniyorum güvenemiyorum kendime. Sinifta arkadasim yok yani
Okulda var bir kac tane. Offff ne bileyim hata bendemi diye düsünüyorum. Misal seneye lise diplomasi alicaz , bu yüzden gazete hazirliyoruz , orda herkes hakkinda bir sayfa olucak , herkesin sayfasini bir arkadasi hazirliycak. Ama herkes birini bulmus bir ben eksikim. Kimse benim hakkimda bir sey yazmak istemedi. Bende su son günler okula gitmedim. Offf dertlesecek birine ihtiyacim var. Evdekilerde beni sürekli yanlarindan kovuyolar. Bu hayatta kimsem yok , cok yalnizim, intihar etmeyi düsünüyorum. ...
Güncellemeler
+1 yıl
Kızlar erkeklerden daha insaflı
Erkekler gırgır geçiyolar problemimle
Güncellemeler
+1 yıl
Önerileriniz için saolun
Yardımcı olmaya çalışanlardan Allah şu mübarek ayda razı olsun
Ama üzülüyorum kalbime söz geçmiyo
1 hafta okla gitmedim ögretmenlerdende çekiniyorum :( Allah bana ve benim gibilere yardım etsin
Ben kötü biri miyim? ya da çok mu salakım?
Cevapla