Neden roleplay yapılması gerektiği hakkında düşüncelerimi bunlar sizinde düşünceleriniz varsa söyler misiniz?

bence herkes video oyun oynayıp roleplay yapmalı çünkü ben bir şey fark ettim roleplay yapmak bir çok açıdan insanın hayal gücünü ve bilgisini geliştiriyor ve güncelliyor bunu hrpg için söylüyorum tabikide mesela ben pk da tarihi bir rol yapıcagım zaman o dönemle ilgili herşeyi araşıtırıp ona göre rol yapıyordum suanda mesela mta da bir hrpg serverında lspd mrmuru olmaya çalışıyorum tıpkı gerçek hayataki gibi kod vermeyi yakaladıgım suçluların haklarını falan öğreniyorum ve bunlar gerçek hayatada bir gün işime yarayabilecek bilgiler zaten
ayrıca mesela pk da yapıcagım rol için başvuru formu hazırlamak hayatıma çok yararı oldu evet zor ve zaman alıcı bir şey ama eğlenerek öğrenmek içinde bire bir bir şey bunu altına çizerek hrpg serverları için söyledigimin altını çiziyorum sadece
(boş konuşacaklar ve salak saçma laf edicekler lütfen soruya gelmesin)
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Güncellemeler
+1 yıl
güncell
Neden roleplay yapılması gerektiği hakkında düşüncelerimi bunlar sizinde düşünceleriniz varsa söyler misiniz?
Cevapla