YouTube'un oraya buraya sürükleyen dünyasında gece gece buna denk geldim
Annemde 2 oğlan annesi o yüzden kaynanaları yedirmeyiz😀
Hem o da bir anne sonuçta ne kadar kötü olabilir ki 😇 (Umarım bunu söylediğime pişman olmam)
Bunu ben de tam olarak bilmiyorum ama bir paylaşamama durumu var ondan galiba. Biri 30 yıllık evladın üzerinde hak iddaa ediyor düşünsene :D
Bu bir mücadele değil aslında her şeyden önce huzur ve mutluluk önemli.
O yüzden çekil aradan kaynana😀
O yüzden hiç o topa girmemek lazım..
Seviyorsa sevsin , mıncırıyorsa mıncırsın.. bana da eğlence çıkar😀
Kıskançlık yüzünden gelinler eşlerinin sevgisini yetersiz görür , annelerini daha çok seviyorlar diye
Cevap
2Cevap
Şimdi ki gelinler şartlanmış kaynanaya karşı kötü olmaya. Melek bile olsa sevmiyolar kaynanalarını. Pis gelinler.
Anlaşabilen anlaşıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?