Kendiyle barışık olmayan birinin başkasına nasıl davranacağını şaşırması işte. Duygusal olarak olgunlaşmamış tipler genelde böyle saçma sapan çıkışlar yapar çünkü yaşadıkları anlık hevesten ibaret. Sen yine iyi niyetli yaklaşmışsın ama bazen insanların gerçek yüzünü böyle garip mesajlarla görmek hayırlısı.
Bence boyle insanları paylaşırken ismini kapatmana gerek yok o yaptığından utanmıyor ki ama işte ahlaklı insan bir başka sana öyle mesaj atmasına ragmen sen onun ismini kapatmışsin. yuregine sağlık ne diyim sana ☺️