Amirimin tacizlerine karşılık ne yapmalıym?

yazmasam içimde kalır işyerinde kimseye anlatamam çünkü burası resmi bir kurum ben de kamu çalışanıyım bu rezilliği kaldırabilecek bir ortam yok yani. benden 10 yaş büyük bir üstüm var makamında çalışıyorum sekreter olarak. sabahtan akşama kadar bu şahısla baş başayım gelen gideni saymazsak. ilk başlarda tepeden tırnağa çok süzmesinden işkillenmiştim ve sonraları iş saatleri dışında telefonuma mesaj falan atmaya başladı özellikle akşamları mesajlarda da "parfümün çok güzelmiş, saçın çok yakışmış, bugün çok güzeldin" gibi şeyler yazıyor, bazen çok saçma bir şey sormak için hafta sonu akşamları geç saatte arıyor, odasına girmeye çekinir oldum bakışlarıyla yiyecek gibi yaptıklarını görmezden geliyorum karşılık vermiyorum ama nereye kadar sürecek bu böyle her sabah ayaklarım geri geri gidiyor işe geceleri uykum kaçıyor birim de değiştiremiyorum personel değişiklikleri de amir olduğu için ondan soruluyor iş yerinde laf çıksın istemiyorum benden değil ondan yana olurlar o güçlü çünkü. ne yapmalıyım zor durumdayım?
Amirimin tacizlerine karşılık ne yapmalıym?
Cevapla