Hayvan sahıplerı lütfen cevaplasın? tavşanım öldü?

Merhaba arkadaşlar. Benım bir tavşanım vardı engellı bır kardeşe sahibim kardesım malasef guzel kızımı balkondan aşagı attı kardeşım otızmlı ucuncu kattan attı. Bacagı kırıldı taksıye bınıp hemen veterıner aradım kımse bakmadı yarın göturursun dedıler bende yakın arkadaşımda kalmak ıcın ona gıttım pıskolojım mahvolmustu eve gelmek ıstemedım cunku annemler hatayı bende bulacaktı oysa ben evde degıldım o an. Bırde kardeşım daha cok zarar verıcek dıye korktum. kımse bana demedı hayvanının ölür diye. cantasına koydum arkadaşımın annesi cok sıkıntılı kadın laf yaptı. Sonrasında nefes alıp verebılıyordu ama sadece duruyordu koltukta. Hayvanım nefessizlikten ölmüş olabilirmi bu arada pıskolojım cok bozuldu kendımı cok sucluyorum sabaha karşı öldü prensesim hala etkisindeyim. sabah onu götürecektım baktıracaktım ölcegini hiç düşünmedim. Sizce hayvanımın kaderimi buydu? bu arada gömücek hiç bir yer bulamadık o pıskolojıyle arkadaşım kızımı sıyah bır posete sarıp aldı ben bakamadım bıle onlar attı çöp kutusuna. Tşortumle sardı onu arkadaşım. o kadar agladım o kadar kötüydümki pıskolojım hiç iyi degildi o an naptıgımı bıle bılmıyordum inanın kızım öldü bakamadım bile suratına. taşıyamadım bile. Bir ben bir allah biliyor bunun azabından nasıl kurtulurum sanki kendim öldürmüş gibi hissediyorum onu cok sevıyordum gömucek yer bulamadım ondan dolayı yemın ederım cok kötüyüm onu cok özledım
Hayvan sahıplerı lütfen cevaplasın? tavşanım öldü?
Cevapla