Sevgilim bana ailem yüzünden acıyor mu?

O anne babasıyla yasıyor ben ise annemle yasıyorum. Annem babam ayrı. Babamla görüşmüyoruz arada bir mesajlasırız ya da telefonlaşırız o kadar. En son 6 ay önce gördüm o da birkaç saat belki daha fazla da olmuştur bilemiyorum. Hiç sarılmaz öpmez küçüklüğümden beri. Sevgilimle bir video izledik babası yüzünden kötü şeylere kalkışan bir kızla ilgili dedi ki bende babamla evde konuşmuyorum bende mi kötü şeyler yapayım sürekli babamla görüşmüyoruz falan diyor tatile gittik babası 20 kez aradı benim babam 0 kez aradı 000000 ya neden Böyle yapmacık davranıyor
Sevgilim bana ailem yüzünden acıyor mu?
Cevapla