Atatürk her alanda inkılap yaparken neden bayrağıda değiştirmemiş?

sorumu yanlış anlamayın sadece merak ettiğim için soruyorum tarih çalışırken farkettim TBMM kurulduğu zaman her alanda inkılap yapılmış devletin ismi yönetim biçimi harfleri herşeyi değişti peki bayrak neden aynı. 1844 yılında kabul edilen bayrağı kullanıyoruz. kullanmayalım demiyorum ama neden değiştirmemişler
Atatürk her alanda inkılap yaparken neden bayrağıda değiştirmemiş?
Cevapla