Bizim orada arkadaşsız gezince garipsiyorlar
Gereksiz
Doğal
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Valla bırak yalnızlığı ben gezemiyorum bile babam yüzünden dışarı bırakmıyor, çok nadir bırakır oda uzağa gitmemek çok durmamak şartı ile.
Neden böyle oluyor (
Bilmiyorum, bana sen safsın kandırırlar diyo
Cevap
10Cevap
normal, yalnız gezemeyen insanlar genelde cekingen oluyor, benim icin bir sorun yok ve bence iyi bir sey
Saçının önünü up uzun bırakıp diğer bölgeleri kısa bir saç modeli yapanlar ergen gibi dimi?
Erkekler
. d
Sizin ora neresi öyle anasını satim ben hep yalnız geziyorum ne alaka awk
Yalnız avm’ye de mi gidiyorsun?
Ne güzel bir düşünce
Çoğu zaman tek başıma gezerim. Ben bu şekilde keyif alıyorum. Bu gayet normal bir durum. Bunum hakkında kimin ne dediği de pek umrumda olmaz.
insan bazen yanlız kalıp hayatını gözden geçirmeli ben kimim amacım ne dün ne yaptım gibi ya da kafa dinlemek için yanlızlığa ihtiyaç vardır ben genelde kulaklığı takar ara sokaklarda dolanırım tek başıma herkese tavsiye ederim
Yalnız gezen her zaman daha dikkat çeker.
Hahahahhaa ne güzel
@Zorba3495 tek başına gezenin delikanlılığı daha çok olur etrafında saçma sapan insanlar olacağına olmasın daha iyi
Ben hep tek gezerim :D
Doğal ama pek tercih etmem
Hayir degil
ne kadar güçlüysen o kadar yalnizsindir
Bence değil.
ezik miyim ben
Degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?