Selam canlar ben şahsen kolay kolay yemedim ama çok terlik atmışımdır kardeşlerimi peki ya siz bu bir ülker çikolata reklamı değil anne terlik reklamı XD
Arkadaşlar aranızda anne terliği abla terliği yemeyen var mı?
Şaka bir yana şikayet etsen cidden silah olarak görülüyor olması da bir garip ama gerçektir. Tıpkı pazarda kavga edenler arasında elma atanın değil de armut atanın silah olarak kullandığı gerekçesiyle ceza yemesi gibi bunlar cidden oldu.
Annemden çok terlik yedim ama ablam hiç yapmaz genelde ablam sinirlenince bağırıyor ve kol kismim sallanıyor kas olmadığı için orayı sıkıyor döndürerek gerçekten çok acıtıyor :/