Arkadaşımla aram bozuldu kendimi çok yalnız hissedıyorum :(

çok çekingen biri olduğum için okulda çok fazla arkadaşım yok sadece 1 en yakın arkadaşım var onunlada aram bozuldu aramızın bi daha düzelmiceğini düşünüyorum kendimi şimdiden çoook yalnız hıs ediyorum((((( okulda herkes grup halinde dolaşıyor bu yüzden kendime yeni arkadaş edinemiycem diye düşünüyorum yaz tatilinden sonra lise sona başlıycam ama cok korkuyorum bütün bi sene yalnız kalcam diye((( noolur bana yardım edin bütün bi sene boyunca yalnız kalıcağımı düşününce nerdeyse kalp krizi geçiricem(((noluuur yardim edin...
Arkadaşımla aram bozuldu kendimi çok yalnız hissedıyorum :(
Cevapla