Babama hakaret ettim nasıl gönlünü alırım :(?

Merhaba. Benim babamla aram cok iyidir aslında ama sok günlerde cok sinirlendiriyordu. Bugün sabah da felaket kavga ettik ben de kendisine hakaretler ettim ve bir tane de büyük küfür ettim. Evden kovdu beni. Ben de kirayı ben ödüyorum sen git dedim. Sonra annem ortamı yumuşattı ikimiz de evde kaldık. Şu an evde soguk savas var resmen ve biraz pisman oldum ama gururum da özür dilememi engelliyor. Nasıl gönlünü alırım?
Güncellemeler
+1 yıl
Dediğiniz gibi özür diledim defol senin gibi kızım yok dedi 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ Ne yapsam evi mi terk etsem ona mı git desem yine
Babama hakaret ettim nasıl gönlünü alırım :(?
Cevapla