Ölüm nedir? kaybettiklerimizin gidisini nasil kabulleniriz?

selam arkadaslar, iki hafta sonra Annemi kaybedeli 2 yil olacak ama sanki her an kapi acilacak ve Annem gelecekmis gibi hissediyorum, ölümünü kabullenmekte hala zorlaniyorum. bu durumu nasil kabullenebilirim bilmiyorum ama hayatima kaldigim yerden devam edemiyorum. cenazesi dün gibi, Annem icin aglamadigim tek gün yok. biliyorum ölüme care yok ama bunu bile bile neden kabullenemiyorum. ölmeyi bile denedim ama basaramadim. ben annemi cok özlüyorum, neler vermezdim ona yeniden sarilabilmek, kokusunu icime cekebilmek icin... sizce ne yapmam gerekiyor?
Ölüm nedir? kaybettiklerimizin gidisini nasil kabulleniriz?
Ölüm nedir? kaybettiklerimizin gidisini nasil kabulleniriz?
Cevapla