Eşim parasını asla benimle paylaşmıyor, ne yapmalıyım?

Ben maddi açıdan rahat bir ailede büyüdüm. Her şey fazla fazla alınırdı. Eşim eve damacana su bile almıyor. Bu arada eşimin maaşı gayet iyi. Elinde fazla fazla para kalıyor ay sonunda.
Ben de üniversite mezunuyum sürekli iş arıyorum ve bulamıyorum. Bir yandan sınavlara hazırlanıyorum. Eşim bana hicbir şekilde ay başında olsun ay sonunda olsun para vermiyor. Üzerime bir şey alınacaksa hep sonra alırız diye geçiştiriyor. Ayakkabım eskidi hep ayakkabı alalım sana diyip duruyor para vermiyor al bu kartı demiyor. Ben de gurur yaptım artık almıyorum zaten. Babam para koymuş cüzdanıma. Onunla eve su aldım. Pazarı da onunla yapalım dedi pazarı da onunla yaptık. Bende yine para kalmadı.. Ne yapacağım bu adamla? Sizin için bu durum sorun olur muydu?
Eşim parasını asla benimle paylaşmıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla