Felâketler yılı depremler... çekirge istilâsı... meteor düşecek dediler bir ara... korona.. Yeniden beklenen büyük deprem bu yıldan sağ salim çıkarsak ne mutlu artık felaketlere de alıştık sırada ne var diye bekler olduk Allah saklasın 🙄
Dünya tarihinde yaşanılanlara göre bunlar bir hiç. Abartmaya gerek yok geçen senenin aynısı.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
2021. Devamı olacak .. İstanbul depremi olup. İstanbul yok olacak ve çok daha büyük insan kayıpları olacak. İnsanların psikolojisi bozulduğu için daha çok olaylar olacak
Çok ilginç ki ben 2020 nin kötü geçeceğini düşünüyordum çünkü çok garip bir rüya görmüştüm dünya geneli benim rüyalarımda çıkar genelde hz nuhun rüyası gibi bir rüya görmüştüm