Aile & Toplum OTOBÜSTE YER VERMEMEK İÇİN UYUMA NUMARASI YAPTINIZ MI? bllodyrose Takip Et Xper 4 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Mrhb djkfjd ben çok yapmışımdır dkdkskakmsjsjdjdhdhrrjeieLakwkwbebwbbebdbdjqksnnd OTOBÜSTE YER VERMEMEK İÇİN UYUMA NUMARASI YAPTINIZ MI? Cevapla Numara Soruları Otobüs Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Ichigo-Ichie Takip Et Bilge Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Mecbur kalıp yaptığım oluyordu çünkü çok yoruluyordum. 0 0 Yorumla
Lady_Ayla Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 56% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 377 cevap paylaştı. Bu edepsizligi, uyumaninda asabi vardır Tutunca kolundan atacan 0 0 Yorumla
babyplease Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 94% +1 yıl Yo numara yapmama gerek yok kalkmak zorunda değilim 0 0 Yorumla
ichwillsieg Takip Et Master Yaş: 32 , eic 47% +1 yıl Yapmıyorum düz söylüyorum az gezsinler onlara çalışmıyoruz 0 0 Yorumla
seniçılğınnn34 Takip Et Xper 6 Yaş: 34 +1 yıl tam bır ya... saklık örneğidir:) ahjhjhAJ ADAMA DERLER O SANDALYE GİRSİN G... NE DİYE:) 0 0 Yorumla
Lvㅤㅤㅤ Takip Et Xper 5 Yaş: 110 +1 yıl valla ankarada uyuyor taklidi bile yapsan oturduğun yerden kaldırıyorlar insanı o yüzden hiç uyumayla falan uğraşmayıp yer veriyorum ben asdjdk 0 0 Yorumla
Bukowski_ist Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Yapmam gerek yok bence yaşlı hamile veya zor durumda olan varsa yer veririm 0 0 Yorumla
Patatesdünya Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Evet kimse oturmasın diye gitarımı yanıma oturturum 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Mhrb ahalshsjsh bende jshshsjejddhdjdj çok hshdbdhdjdj yaptım. deısjslsksksk sen kdkdksosdkdj kaç dıdısıekdjdk kere dkdıshdkdj yaptın? sınddkslrl 0 5 Yorumla bllodyrose +1 yıl Komik jskwkwkwkjdje mi jsiqkwjsjjdhd Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Dıştan ne kadar itici olduğunu bilsen, bir daha yapmazdın, eminim. Yorumla bllodyrose +1 yıl Gıcık ve mukemmel bir tip olmak hosuma gidiyor kanks Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Mükemmel mi? Hahahahaha kezbana bak Yorumla bllodyrose +1 yıl Kudurmaaan bitiyse seni pisteenn alalimmm KUDURMAAAAYAA dewamkee Yorumla
MrrwamPir Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Yapmayan türküm demesin fiaçsşcşsçwçd 0 0 Yorumla
Heonir Takip Et Guru Yaş: 25 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Yok ya vicdanım el vermiyor valla 0 0 Yorumla
Zorba3495 Takip Et Bilge Yaş: 30 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 426 cevap paylaştı. Genelde gercektenuyurum zaten 0 0 Yorumla
Gök-mavi Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 6,7b cevap paylaştı. Toplu taşıma araçları kullanmıyorum 0 0 Yorumla
TheExpanse Takip Et Xper 7 Yaş: 30 +1 yıl yanı yapmıslıgım oldu bır ıkı defa ama yorgundum 0 0 Yorumla
Mmustx Takip Et Bilge Yaş: 28 +1 yıl Çooook 0 19 Yorumla bllodyrose +1 yıl Ayıp değil mi mk Yorumla Mmustx +1 yıl Napalm anasini satim ortalik yaşli hamile kaynio Yorumla bllodyrose +1 yıl Ülke batcak hale çocuk yapma peşindeler moruk Yorumla Mmustx +1 yıl Aynn yaaa hep önsevişmesiz yapmislar bunlari bu yuzden düşünemiyorlar Yorumla bllodyrose +1 yıl Her eve böyle goca lazımmmğ Yorumla Mmustx +1 yıl Nasl koca önsevişmesiz cocuk yapan mı? Yorumla bllodyrose +1 yıl Hihi Yorumla Mmustx +1 yıl Yok yaaa sonra insan artigi doluyor dünya Yorumla bllodyrose +1 yıl Zaten öyle reisim Yorumla Mmustx +1 yıl Beterin beteri var ama prensess Yorumla bllodyrose +1 yıl Prenses djkfjd Yorumla Mmustx +1 yıl Noldu Yorumla bllodyrose +1 yıl Prenses değilimdir Yorumla Mmustx +1 yıl E bende reis deilimdir seni kırdımmı Yorumla bllodyrose +1 yıl Yooo Yorumla Mmustx +1 yıl Eeee Yorumla bllodyrose +1 yıl Kafam karıştı hacim Yorumla Mmustx +1 yıl Boşkoy anasini avradini Yorumla bllodyrose +1 yıl Ayn babam Yorumla
Rascoln36 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 16,6b cevap paylaştı. OTobüste binmiyom 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Mecbur kalıp yaptığım oluyordu çünkü çok yoruluyordum.
Bu edepsizligi, uyumaninda asabi vardır
Tutunca kolundan atacan
Yo numara yapmama gerek yok kalkmak zorunda değilim
Yapmıyorum düz söylüyorum az gezsinler onlara çalışmıyoruz
tam bır ya... saklık örneğidir:) ahjhjhAJ ADAMA DERLER O SANDALYE GİRSİN G... NE DİYE:)
valla ankarada uyuyor taklidi bile yapsan oturduğun yerden kaldırıyorlar insanı o yüzden hiç uyumayla falan uğraşmayıp yer veriyorum ben asdjdk
Yapmam gerek yok bence yaşlı hamile veya zor durumda olan varsa yer veririm
Evet kimse oturmasın diye gitarımı yanıma oturturum
Mhrb ahalshsjsh bende jshshsjejddhdjdj çok hshdbdhdjdj yaptım. deısjslsksksk sen kdkdksosdkdj kaç dıdısıekdjdk kere dkdıshdkdj yaptın? sınddkslrl
Komik jskwkwkwkjdje mi jsiqkwjsjjdhd
Dıştan ne kadar itici olduğunu bilsen, bir daha yapmazdın, eminim.
Gıcık ve mukemmel bir tip olmak hosuma gidiyor kanks
Mükemmel mi?
Hahahahaha kezbana bak
Kudurmaaan bitiyse seni pisteenn alalimmm KUDURMAAAAYAA dewamkee
Yapmayan türküm demesin fiaçsşcşsçwçd
yalan yok hic vermem yer
Bayılma numarası bile yaptım
Yok ya vicdanım el vermiyor valla
otobuse hic binmedim...
Gerçekten uyuyorum :D
Genelde gercektenuyurum zaten
Toplu taşıma araçları kullanmıyorum
çoook ama dayanamaz yine verirdim
yanı yapmıslıgım oldu bır ıkı defa ama yorgundum
Bu uyumuo ki takoz olmus bu cikmis insanliktan
O nasıl gülme gı. kendine gel :D
Yapmışızdır
Hayır yapmadım
Göz teması kurmuyorum direkt kdjxsğskxjdjss
yapmadım ama gerekirse yaparım
Yoo istemedegim kimseye vermiyorum
Yapmam
Çooook
Ayıp değil mi mk
Napalm anasini satim ortalik yaşli hamile kaynio
Ülke batcak hale çocuk yapma peşindeler moruk
Aynn yaaa hep önsevişmesiz yapmislar bunlari bu yuzden düşünemiyorlar
Her eve böyle goca lazımmmğ
Nasl koca önsevişmesiz cocuk yapan mı?
Hihi
Yok yaaa sonra insan artigi doluyor dünya
Zaten öyle reisim
Beterin beteri var ama prensess
Prenses djkfjd
Noldu
Prenses değilimdir
E bende reis deilimdir seni kırdımmı
Yooo
Eeee
Kafam karıştı hacim
Boşkoy anasini avradini
Ayn babam
OTobüste binmiyom
Hic huyum degldr 😀