^_^ Seni üzen kralda olsa sileceksin ki alayına ibret olsun.Bilecekler ki kralını silen soytarısıyla uğraşmaz..:))?

Seni üzeni hayatından cıkardınmı, yoksa hala hayatındamı? Ben bu zamana kadar beni üzenleri bir saniye bile tutmadm hayatımda..sessizce de gittim, seslide gittiklerim oldu.peki ya siz? Hala o haddini bilmezleri tutuyormusunuz hayatınızda? Sadece küćük bir tiyo veriyorum sizlere , ya da tavsiyemi dersiniz bilemiyorum." Seni üzene ikinci şansı vermek ' gel bidaha kazık at bana' demektir..hadi gelsin güzel yorumlar..:) mutlu haftasonları herkese canlar:))
^_^ Seni üzen kralda olsa sileceksin ki alayına ibret olsun.Bilecekler ki kralını silen soytarısıyla uğraşmaz..:))?
Cevapla