Yaşamak artık bana ağır geliyor?

Ateist olsaydım şimdiye çoktan ölmüştüm.yaşamak çok zor benim için. yüzüm hep anlık gülüyor. Doğduğum zamandan beri kederler benimle. Asla Allah'a karşı gelmiyorum bu da benim sınavım belki , benden daha kötü durumda olan insanlar da var, halime de hep şükrederim. Ağlamadığım gün yoktu benim senelerce gözümden gözyaşı aktı.keşke mutlu olabilsem. bu bir soru değil belki ama içimdeki acıyı bir nebze olsun paylaşmak istedim.
Yaşamak artık bana ağır geliyor?
Cevapla