Beni insanların iki yüzlülüğü çıkarcılığı meftaatçiliği aşırı dünyevi oluşları
Peki sizde durumlar nedir?
Peki sizde durumlar nedir?
Bir türlü bitmeyen sorumluluklar ve sürekli bir şeylere yetişme telaşı canımı sıkıyor. Bir de gereksiz insanların gereksiz konuşmaları var o ayrı bir yoruyor.
Cevap
2Cevap
Benim için de tam olarak yazıdğın gibi. Ve cahilce konuşmaları. Bunu da ekleyeyim.
Hep bı arayista olmak. Ak bı rahata edemedim. Ne adam gibi yüksek maaşlı ise girebldim. Ne düzenli bı ilişkim var. Ne evlenebildim. surekli bunları düşünmekten.
Bir çok şey ama şu , bu diyemiyorum..
Cahillik, cahillik, cahillik
İyinin ölmesi kötünün yaşaması
Her şey diyebilirim..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?