Cevabınızı beklıyorum arkdşlr şmdıden teşkkürlerrr :***?
en sevdiğiniz hobiler nelerdir nelerden hoşlanırsınız ve nefret edersiniz?
en sevdiğiniz hobiler nelerdir nelerden hoşlanırsınız ve nefret edersiniz?
sevdiğim insanlar yanımda olduğu zaman birlikte yapılan hersey hobim onlar yokken yani yalnızken film güzel bir koltuk çayım ve sigaram :)
hani birine cok değer verirsin de arkasını dönüp gider ya heralde en cok bundan nefret ediyorum aklıma ilk bu geldi
hayır neden giderlerki anlamıyorum ben anormal olan neyde gidiyorsun değil mi :D sigaraya off hayır diyemezdim bende taa ki 1 ay evvele kadar bıraktım ya zor oldu ama bıraktım :D
ne gibi? :D
sigara kullanan kız sayısıda arttı :)
bende zor bırakmıştım şimdide içenlerın arasına hiç girmıyorum ama içmeyen kız bile etkileniyor pasf içicilikten içiyomu içiyo işte :DD
ama yalan konuşmuyorum kız cok tıtız olmalı bu konuda ama senın sıgara ıcemene manı olursa zaten bı nebze korunursunuz :D
kız arkadaşın yok değil mi :D
ne zamandır? :)
6 aydır yalnızlığın içinde çürümekteyim diyebılırım :D
güzelim aslında onda sorun yok hatta hiç yok ama işte yok etmıyorlar cocuklar edenlerde cok fazla küçümsemek gbi olmasın ama pek hoşlanmayacağım tipler :( sadece bakışıyoruz gidipte edemem ama :(
tiple alakası yok evet gönül meselesı ama bırazda tip söz konusu olabılıyor ya onu es geçemem :D
sevgilimin saçlarını düzeltmek taramak fön çekmek.sonra kedime sarılıp uyumak.Müzik dinlemek ve en seçkin listemi hazırlamak.En seçkin filmleri yapmak
şu anlık bir erkek arkadaşım yok üzüldüm gerçekten insan sevgilisinden bahseder miydi ya :D :) kedinin cinsi ne iran kedisiyse bayılırım
aldın mı sokak kedisi mi :)
Uyumayi muzik dinlemeyi ve gezmeyi severim hepsinden cok sevdigim sey ise sinavlara calismadan en iyi notlari almak.DD
ders çalışmayı dıyorsun yani :D alışkanlık haline nasıl getirdin onu ya ben bir türlü beceremıyorum :)
peki hangi türk müzikleri tercıh edersın? :)
Sorumluluk alma fobim var :D yüzmeyi çok severim ama
yüzmekten başka sporlarda deniyor musun? :)
yeterliyse sorun yok :)
Cevap
22Cevap
Adım yiğit 16 yasındayım. Derslerime calısıyorum özellikle sayısal dersleri çok seviyorum. Sozel dersleri de cok seviyorum ezber ve yorumdan dolayı. Dil ögrenmeyi çok severim İngilizce seviyem C1 seviyesinde 2 ay londrada yaşadım gelistirdim. Almanca ve ispanyolcayı kendi kendime ögrendim şu an birinde A2, diğerinde B1im. Programlama egitimi aldım kodlama algoritma ve uygulama gelistirme oyun yapma tarzı seylerle ilgileniyorum bilgisayardan anlıyorum ve bu işi seviyorum. Spor olarak tenis oynuyorum milli olma hedefim yok ama ilimin secmelerine seçildim ve orada oynuyorum. Enstrüman calıyorum klasik gitar çalabiliyorum. İleri seviyeye yakınım ve sokak sanatcılığı yapıyorum. Satranc oynuyorum satranç ogretmenim var taktikler ogretiyor geliştim. Okuldaki turnuvada 250 kişiden 12. Oldum. O şekilde sonra kaykay kayabiliyorum parklarda artistik hareket deniyorum. Pixel art diye sanat çalışması var hobi olarak yapıyorum defter tuttum çalışmalarım var. Sosyal biriyim 3 tane erkek arkadaşım var. 1 tane sarısın uzun boylu kız sevgilim var. arkadaşlarımla mobil oyun oynarız fifa, valorant, csgo, lol, Minecraft vb. İyi de oynarım zoom üzerinden sesli konuşup. Muzik dinlemeyi severim rap, pop, yabancı felan. Film izlemeyi ve kitap okumayı severim. Arada origami birseyler yapmayı denerim youtubeden. Gezmeyi de severim çoğu Avrupa ülkesini asyadan birkaç ülkeyi gördüm paramız da var evimiz 4+1, geniş bahçeli sitede baska arkadaslarım da var. Gelecekte mühendis olmak istiyorum ülke fark etmez ama İsviçre, Hollanda, Kuzey Avrupa, ABD gibi ülkeler olur. Kendimj gelistirmeye çalışıyorum şu anki halimden de memnunum.
İllüzyon, Gitar (haliyle müzik), Bilardo, Bigisayar oyunları, Model ucak, Kağıt ucak ve (off allahın salagı deme sakın) kadınlar (evet bence bu da bir hobi).
Nefret ettiklerim:
Dans etmek, oyun havası oynamak, roman havası oynamak :D
oyun havasına nasıl hayır dersin yaaa inanamıyorum sana :D gerçekten bir ilkle karşılaşıyorum :D
ahhaha anlıyorum seni :D ama bence kendine bakmalısın sen hoşuna giderse yap kim ne derse demiş ya :D
ahahhha :D
güldürdün beni ya :D
uzak mesafelı dans ederim bende ne olcak yanı :D yapa yapa alışır :D
çok cinssın ya :D
Askolsun :/
Beni yakından tanısan oyle demezdin ama bu cumlenin sonu askıntılıga benzedigi icin ayrımı iyi yapmak lazım :D
Sen zaten gizlisin. Bir gun baska bir soru baslıgı altında denk gelirsek beni daha iyi tanımaya calıs :D Cins degil ama farklı oldugum kesin :P~
Kendine iyi bak...
Hobim yok hobi edinmek istiyorum üşengeçlikten edinemiyorum :O
benımde hobim yok ama üşenmek istemyorum cunku canım sıkılıyor :D
benim de canım sıkılıyor birşeyler yapmak isteyince tam uygulamaya koyulcam hop vazgeçiyorum aslın da hata biz de değil bilgisayarları ve akıllı telefonları üretenler de 90larda 80 lerde böylemiymiş peh :(
kesinlikle katılıyorum sana eskiden ne güzel insanlar sokaktaydı büyük insanlar komşulara giderdi çoluk cocuk hep sokakta büyürdü resmen şimdi bakıyorum herkes evde sosyallık 0 e ınsan halıyle yalnızım vs şeyler demeye baslıyor. gerçekten bunların farkında değiliz
Evet.Sırf o yüzden insanların asosyalliğini bildiğimden insanlar ile iletişime geçmiyorum artık.Arkadaşlarımın hepsini sildim, evlerinde görüşüyorum benle iken bile bilgisayardalar, dışarıda yemeğe çıkıyoruz telefondan başını kaldırmıyor.İnsanlar kendi elleriyle bizim gibi düşünen insanları yalnız bıraktılar, biz ne yapalım :(
O yüzden bir nebze de olsa doyabilmek için hep yeşilçam filmlerini izliyorum.Kemal Sunal, Şener Şen gibi oyuncuların filmlerini...
Neredeeeeee balkonlardan beyaz mendillerin atıldığı, babalarin tüfek çekerek "kaybol ulan kızımın etrafın da görmeyeyim seni" dediği ama zevk verdiği günler.
Artık millet kızlarını hayırlı, zengin birileri ile evlendireyim de çekip gitsin demek için bahane aramakta :(
hiçte hoş karşılanmıyor gerçekten bu gibi durumlar insan yoklukla mutlu olabilmeli , konuşarak anlaşabilmeli ve anlaşarak sorunları çözebilmeli insanlar kendi içlerine çekerek gerçekten dahada yalnız oluyorlar. oysaki birlikte yapılabılecek onca güzel şey var iken konuşup gülebilmek eğlenebilmek var iken. bilmıyorum ya herkes birbirini yargılar oldu
Katılıyorum, galiba dünyanın sonu gelecek o kadar uzaklaştık ki birbirimizden insanlar olarak of of öyle işte :(
işte sırf bu yüzden uğraşılacak şeyler arıyorum kendime sanırım bende yalnızım :D
Birşeyler bulursan benimle de paylaşır mısın, soru altından cevap olarak? Çünkü ben de aşırı derece de yalnız ve hobisizim :D
sanırım pek ilginç birşey bulamadım hepsi genelde standart şeyler kıtap muzık uyumak tv film vs bır balık tutmak ve dağa tırmanmak fikri dışında açıkcası pek parlak bir durum yok :D
Kitap okumaktan artık gözlerimi yitirmek üzereyim.Okuduğum kitapları koyacak kitaplık, koltuk altları ve baza altları doldu.Komşuların cocuklarına veriyorum bitsin de yer açılsın diye :D Televizyon ve sinemaya gelince izlemediğim film kalmadı.En düşük imbd li filmleri bile izledim.Recep ivedik moduna girmek üzereyim;
Kalorifer petekleri ile ses yollamaya çalışçam az kaldı :D
offf naptın ya ben bunu okurken dahi nasıl durumda olduğunu az cok anladım :D ama bak havalarda güzelleşti artık sokak faaliyetleri buluruz bızde :D
:D :D Ben biraz garip bir adamım yazları dışarı çıkmaktan nefrete derim.Klimayı açıp 24 saat pineklemek daha hoş geliyor.Kışları dışarıya çıkmak daha güzel :D
kışın çok soğukki nereye cıkıyorsun kar var tipi var soğukluk bı yandan eller üşüyo :D insan yürüyemezken eğlenmesı saçma olur kardan adam yapmak dışında :D
Bursa-Uludağ'da kayak yaptın mı hiç bilmiyorum ama ben 3 kere gittim.Kayak yapmak ve kar üzerin de çöp şişte mantar+tavuk pişimek kadar eğlenceli ve zevkli birşey yok :D
ben bursada oturuyorum zaten :D yaptım kayak güzel gerçekten ama oldukca tehlıkelı :)
Zevk aldıktan sonra tehlikeyi kim takar :))
sen nerde oturuyorsun :)
Ankara'da oturuyorum, sen nerede demiyecegim çünkü Bursa olduğunu öğrendim :D
ankaralı ve zekisin :D
7 yıl Moğolistan'da 13 yıl Adana'da 3 yıldır Ankara'da oturuyorum :D Yani Ankara'lı değilim :O
aslen nerelisin :D
Annem Türk, babam Moğol.7 yaşıma kadar Moğolistan'da sonrası hep Türkiye'de idim.Bunları söylediğime göre gizli kullanıcıdan çıkayım.Bir espirisi kalmadı mantıksızlık olar :D
dil zorluğu olmamış mı türkiyeye gelnce :D
Hayır, annem zaten Türkiye Türk'ü babama öğretmiş.Şuan zaten babamın Türkçe'si normal Türkçe'den farksız.Moğolca ve Türkçe Ural Altay Dil Ailesi sınıfın da olduğundan konuşması zor değil. :)
ne güzel ya :))
Evet Bursa'lı :)
Müzik dinlemeyi severim. Balık tutmaktan nefret ederim. :D
bendensin :D becerebılırsem tutucam balık ama düşünüyorum. :D
Müzik dinlemek ve film seyretmek nefret ettiğim bisey yok simdilik
ne tür müzik?
müzik dinlemek, arabayla doğaçlama olarak bir yerlere gitmek
driftte dersin şimdi sen :D
hayret :D
hiçbirşeyden hoşlanmam ve herşeyden nefret ederim zaten tek hobimde bu
çok özetleyıcı :D
Motosiklet kullanmak, idman yapmak, yüzmek ve kamp kurmak :) sevmediklerim ise boş işler :/
sevmediklerin kısmı çok net olmuş.:D araba kullanmayı sevmez mısın
evet baya net :D bayılırım :))
erkeklerın ilgi alanları belli zaten motor araba kız pes playstation felan :D
pes ile pek ilgilenmem idman yapmak daha fazla zevk veriyor bana :D kızlar? ııı evet :D
kızlar makyajdan hoşlanır ilgiden hoşlanır :DDD
biliyorum bunu :D o yüzden mutlu olsunlar diye arkadaşlarıma ilgi gösteririm :D
Tesekkuru aldıma gore cevap yazmama gerek kalmadı (:
gıcıkmısaan olooooooom :D
bilseydim teşekkür etmezdım :D
Tamam yaziyim o zaman dur (: hobilerim ps de arkadaslari surekli yenmek, motorla arizaya baglamisken polisin pesimize takilmasi tabi yedigimiz dayak kismi haric kacmak zevkli oluyo bazende yakalanmioz grupca kavgaya girmek ama biz doversek o hobim oluyo dayak yersek o da fobim iste sonra rap dinlemek cok severim akon 50 cent lloyd banks tony yayo kardinall offishall nelly ama lil jon sevmem bide bide bide bu kadat :D (:
bende rap dınlıyorum ama türkçe rap :)
Arebesk rapin adını bile anmam saçmalama :D beta berk bayındır allame taladro dınlerım sonra kodes iyi bide :D ama norm ayrıdır :D
sagopa sevmem :D evet tabıkıde norm ender <3 :D
bursalıyım :D İzmir candır gerisi heyecan :D
tek norm etmıyor ki genellemede hepsi edıyor ama norm , bırakamıyorum bağımlılık yaptı :D
ohoooo tek bir şarkıyı söyluyorsun bana oda etmıyo mu dıyosun diğerlerini felan dinlesene :D
töbe bismillah :D cem adrian felan dnlerım bıde arada ama yabancı hit müzikler oyş derım :D
:))) eyvallah hacı
:D ne oluyor burada bakıyim hı :D
uyumak müzik dinlemek muhabbet etmek spor yapmak yüzmek yemek yapmak çapkınlık yapmayı çok severim
çapkınlık :D ne tür sporlar bu arada sadece yüzmek mi?
balık tutmak güzel fikir hep denemek istedim bir türlü yapamadım becerebılır mıyım? hiç bilmiyorum :D
ahahahah buna güldüm ya :D yemini yanlış takarım felan balık alır gider diye anlamında demiştim ama senın kadar sade anlatanı görmedim :D at çek at çek :DD ahah
olurr beraber yaparız neden olmasın D:d:d:
kitap okuma , film izleme , yüzme , dağa tırmanma
vaov dağa tırmanma enteresan geldi ne zamanları yaparsın bu sporu?
extreme sporları severim
fazla iddalı :)
resim, müzik, kitap, yoga
teşekkür ederim :)))
rica ederim :)) dizilerle de aram iyidir :)
hangi diziyi önerirsin hiçte dizim yok benım ya :(
bir sürü severek izledigim dizi var :) yerli: muhtesem yüzyil, calikusu, aski memnu, kavak yelleri, bir İstanbul masali...cok güzel yerli diziler var aklima gelmiyor hepsi :) yabanci: how i met your mother, o.c. california
yabancı düşünmemiştim :) peki kitap olarak ne tür okuyorsun ve müzik olarakta yorum alalım :D çok sıkıyorum farkındayım ama öğrenmeden edemiycem :D
kitap olarak ilgimi ceken ne varsa onu okurum, roman tarzi daha cok, biraz gerilim falan da severim, tarih icerikli hosuma gider...müzik tarzim karisik, romantik soft, klasik, soul, pop, biraz rock, alternative...kulagima hos gelen herseyi dinlerim ama techno house ve metal gibi seyler hosuma gitmiyor mesela, türkce yabanci fark etmez :)
her türe ayak uydururum dıyorsun yanı ne kadar güzel :D resimde çok güzel aslında hep karakalem yapmasını istyorum ama çok ince çiziyorum çizgileri gölgelendırme olmuyor maalesef yapamıyorum ama denemelıyım mutlaka:) çok teşekkür ederim sanada yardımın için :))
rica ederim :) ilgin varsa basla mutlaka, yapa yapa ögrenirsin kendini gelistirirsin :) bende iyiyim diyemem ama elimden geleni yapiyorum zevk aliyorum :)
aşırı makyajdan nefret edilir...
evet :(
En sevdiğim hobim sevişmek gerisi yalan
anlatım bozukluğu var sanki :D
yazı yetmıyo deyip duruyordu bende aynı şeyı 2 defa yazmışım ben bıle farketmedım onu
bu mudurrrr? :DD one kısa bir şey yahu
ne tür müzikler
metal çok gürültülü değil mi ya slow sevmez misin
yabancı hit müzikler off hastasıyım :D
araban şahin mi :DDDD
:) arabada metal dınlemişsen çok dikkat cekmişsindir :)
haklısın :)
bunu soran insanlardan hiç haz etmem :D
aaaaaaaa nedeen :D
haha ne bilim çok sıradan iinsanlar bu tip şeyleri tanıyarak görerek öğrenir mesala kitap okurken klasik müzik dinlemeyi çok severim ama ya yalan söylüyorsam :D görmek gerek :D
banada sıradan gelıyordu ama ınsan sıkılınca mecbur yapmak istiyor bir şeyler klasik şeyleri biliyoruz kıtap okuma müzik dınlemek vs ben daha baska şeyler enteresan seyler bulmak ıcın sordum zaten :D
raftingi dene ya da bir arkadaş grubuyla hafta sonu ormanda camp yap :D
ooooo kamp süpermişşş :DD başka fikirlerin var mı :D
ya şimdi ortamla alakalı ben ilk ünimi okurken çok eğlenceli bir tiptim mesala herşeyden tat aldım gibi bişey yamaç paraşütü olabilir edirnede bunu yapan bir çok yer var :D
ohooooo sen hayatı yaşamayı gerçekten biliyorsun ya senın gibi bir kişiliğe sahıp olmak gerek doğrusu :D
yok eskiden çok eskiden öyledim şimdi bildiğin ot gibi bir hayata sahibim :D
haydaa neden öyle oldu ki şimdi :) ne üzdü seni :D
hehe dersler dersler :D bide şuanda öyle bir ortama sahip değilim öyle bir arkadaş grubum yok yani onunda etkisi çok büyük alayı inek yardırıyolar :D
dersler bittikten sonra maceralarada devam et bence :D
edemem yurt dışına çıkıorum daha farklı maceralara yönelicem :D
yurt dışına nereye cıkıyorsun :D
polonya eylülde ama ay sonu çıkacağım yer belli değil büyük ihtimal belçika ya da ingiltere :)
napçan la orda :D
biri staj biri eğitim :D
çok şanslısın ya kıskandım bak :D çatır çatır kıskancımdan çatlıycam :D
beter ol :D hahaha :D
teşekkür ederim :D
rica ifenim ne demek :D hahaha
Hobimi soyliym sadece bıçak firlattma sanatı
korktum olm ya :(
Radyo kontrollü aracımla oyalanmak
ilginç
Bu soruyu neden gizli sordun
senden izin almayı unutmuşum görüyor musun? tüh başka sefere artık
bir daha olmasin lütfen ;-D
:) hey yarrabim ya :D tamam peki
Bak iste hobim bu ;-D
ve ilginç bir kişilik :D
Her zaman farklı olmak güzeldir canım yaa ;-))
hobi boks yapmayi severim strese bire bir
Gezmek alışveriş yapmak vs
Kısa filme çekmek ( daha çekcek)
puzzle yapmaakk
güzel fikir :D
çok eglencelı 500 lük ten başla bence :)
fiyatlarını biliyor musun? :)
n11 de şu an kampanya var sanırım bır alana bır bedava 40 tl
rus sevgilim ile güreş etmek en sevdiğim hobi...
rus sevgili :D
öyle rus çok iyi güreşci:)
sevgilime ayak masajı yapmak :p
oda ap ayrı bir fantezi :D
oda apayrı bir fantezi :D
Hobilerden nefret ederim 😠(kibirli şirincik;)
acıktım lan :)
pilavlı sohbetler dıyor bırısı altta ondan mı :D
aynen ondan valla tam gırdım yorum yapacaktım pılavı gorunce ne yazacagımı unuttum :)
işin gerçek tarafı benımde acıktı :D
+baslıgı degıstır pılav ustu kavurma sevenler var mı dıye bır bardakta ayran :)))
yaaaaaaa ama kalkıp gidicem sımdı yapıcam yıcem yaa cok pis canımı cektirdi :D
Ankara ıse bende geleyım kendın yeme sadece ılk dısavurumu ben yaptım bak :))
Ankara uzak bursadayım ben :D
bak ıste yapma sunu yaa bursa kebab ı cektı sımdıde canım :) bugun hersey gozume yemek olarak gorunuyor kahvaltı yapmadım omndan galıba :)
koş kahvaltı yap bende saat 7 kalktım kahvaltı felan öğlen atıştırma gıbı yedım ve şu an açlıktan ölücem sende saol yani iyice acıktırdın :D
Gezmek..
alşveriş için mi mesela :D
Hayır, Öyle Değil. Farklı Şehirler Görmek, Farklı Kültürleri Tanımak Bahsettiğim :)
evet, bilgi açısındanda fena fikir sayılmaz :)
En Sevdiğim Şey Bu Işte :)
aynen bıde görsel olarak öğrenmek gerek :))
En Önemlisi Belki de..
Pilavlı sohbetler.ss
ne güzel ne güzel :DDD
Turşu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar