Kafesini açmamla çıkması bir oldu odada duruyor, yaklaşınca kaçıyor.
daha 1 günlük :( nasıl yakalayabilirim kaçıyor sürekli. napmalyıım?
daha 1 günlük :( nasıl yakalayabilirim kaçıyor sürekli. napmalyıım?
bir şey yapma o kendisi girer kafese ayrıca pencereleri falan kapat dışarı kaçar
kafesinde 6-7 saat kalmıstır simdiye kadar. girermiki daha yeni
Sen şimdiden kafesteki kuşu açmanla kaçırmışsın (= ilerde kocanın fermuaranı falan açmayasın (= mazallah yakalayamazsın falan (=
Bir az serbestlik tanı. Yazık ona da. Hep kafesde tutulmaz. Ama yemeğini, suyu kafese koy, acıkınca, gelecek kendisi
Cevap
7Cevap
Camları kapat.
Kafes açık kalsın, o kendiliğinden kafese girer.
Peşinde koşarak, yorup korkutma hayvancağızı.
kapat kapıyı pencereyi acıkınca ya da susayınca mecbur gidecek kafese
zaten kovalarsan içgüdüsel olarak kaçar
bırak sen otur o alışınca gelir senin yanına
oda da bir gezinme rahat bırak bebeyi... sakinleşsin öldürcen hayvanı
Şu anda aynı durumu yaşıyorum, ne yapsam bilemedim.
gelecekteki kuşlar için deneyimin oluyor işte :)
Kafesin içine yem koy.
Her yeri kapat.
kuş o kuş geri girer :D
acıkınca mecbur gelır acele etme gezsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?