Kadınlar neden bu kadar birbirine düşman? Bütün mesele kendilerini daha çok erkeğe beğendir mi?

Şu videodaki rezilliğe bakın

Her bulduğumuzu LÖP LÖP yememeliyiz. • • • • • @yeniigelincringe #komikvideolar #komikpaylasimlar #komik #komikaze #mizah #mizahtürkiye #mizahturkiyeA post shared by Şafak (@yeniigelincringe) on May 24, 2020 at 11:11am PDT


Şimdi diyeceksiniz ki onlar program onlar onu reyting için yapıyorlar ama hayır değil. Kadınlar hep başka kadınların boyu, kilosu, meme kalça büyüklüğü hakkında konuşuyorlar. Mesela bir kadınlar arası ortamda kadının biri kilolu şişman bu kadına hemen o kişi istemeden öğütte bulunma ya da arası kötü olunca şişko diyor. Bunu yapan kadının ben gizli lezbiyen olduğunu ve gizlice o kadını arzuladığını düşünüyorum. Çünkü o kadın şişman da olsa zayıf da olsa seks yapacak bir erkek bulacak illaki. Ve illaki birisiyle evlenecek. O kadın zayıf olsa da şişman olsa da senin onun vücudundan elde edeceği bir çıkar yok. Şişman da olsa seninle seks yapmayacak zayıf da olsa yapmayacak. Lezbiyen değilse neden başka kadınların vücudunun seksepalitesiyle bu kadar ilgileniyorsun? Lezbiyen değilse de ben başka kadının fiziği ile ilgilenen kadının özgüvensiz olduğunu düşünüyorum. Çünkü o sadece fiziği ile var. Yani fiziği zayıf olması dışında bir marifeti yok. Bunu sadece fizik konusunda değil bekaret konusunda da yapıyorlar. Bakire olmayan bir kadın bakire olan bir kadına ben senden daha kadınım, ben senden daha seksiyim diyor. Daha çok erkekle seks yaptım diye övünüp o kadını aşağıladığını zannediyor. Bakire olan kadın da Türkiyede bebeğe, hayvana, damacanaya tecavüz ediliyor kendini fasulyeden nimettten sayma erkekler için içine boşalacak elastik bir et olsun yeterli diyor ( kısmen doğru ) bakire olan başka bir kadın da bir sürü erkekle yatmak istemiş ama ya gerçekten kendine güvenmediğinden ya da ailesi çevresi izin vermediğinden seks yapamamış, namuslu ayağına yatıp kendisinin yapamadıklarını yapan kadına orrrospu diyor. O “orrrospu” diye yaftaladığı kadın da ben daha çok erkeğe silktirdim diye hava atıyor. Esas sorum şu:

”SİZİN KADINLIĞINIZIN DEĞERİ BİR ERKEĞİN SİZİ BEĞENMESİ, SİLKMESİNDEN İBARET Mİ?”
Güncellemeler
+1 yıl
Aslında kadınlara en çok zarar veren bunalıma sürükleyen kadınlar. Yani siz erkekler kadınları dövüyor, aldatıyor, öldürüyor diye kızmayın. Sizin kendinize verdiğiniz değer bundan ibaret. Feminist takılanlar da çok zarar veriyor alın bununda okuyun
İnsan geçmişinden kurtulabilir mi? Ayşe Özyılmazel mi haklı Selma Ann Desmond mu haklı? Bu kadından hakları savunucusu olur mu? ↗
Kadınlar neden bu kadar birbirine düşman? Bütün mesele kendilerini daha çok erkeğe beğendir mi?
Cevapla