1300 tl alacağım var, mahkemeye versem değer mi?

Kartımı ödünç alıp harcama yaptı, günü gelince ödeyecekti ama günü geçti telefona cevap vermiyor ve mesaj/mail ile yalanlarla oyalıyor günlerdir..

Delil olarak yaptığı harcamalar, ödeyeceğine dair attığı mail ve mesajlar var.

Sizce ne yapmalıyım? mahkemeye vermeme değer mi? Bana zaman ve para getirisi götürüsü ne olur.

Şimdiden teşekkür ederim
Mahkemeye ver
Boşver
Diğer (akıl verin :)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
1300 tl alacağım var, mahkemeye versem değer mi?
Cevapla