+1 yılZeki olan kelimelerle arası iyi olan hazırcevap olan... her bokuu cinsiyet meselesi yapmayın ve velev ki bir konuda sizin cinsiyetinizdeki bireyler daha iyi ezik gibi ovunmeyin iyi olan siz olmadıkça
22 Yorumla- +1 yıl
Kanka boş yapıyorsun
- +1 yıl
Vizirdama soru sordun cevapliyoruz
En İyi Cevaplar
+1 yıl
ister cinsiyetçi diyin ister başka birşey...
12 Yorumla- +1 yıl
Bayılıyorum buna 😂
- +1 yıl
mizahı baya iyi, kimsenin tilt olduğunu görmedim daha adama :D
+1 yılSutli soğuk baklava isterim
110 Yorumla- +1 yıl
Yok artık okudun mu o kadar 😂😂
- +1 yıl
Ayıpsın
- +1 yıl
Peki ya farkında olmadan güncellemeye yazmam😂😂
- +1 yıl
Yazma
- +1 yıl
Anlamadım 🙄🙄
- +1 yıl
Güncellemeyi dedim
- +1 yıl
Farkında değildim ne yapim
- +1 yıl
Ayy yanlış anladin
- +1 yıl
Neyiii 😂😂
- +1 yıl
Ahaha koptu
Pratik zeka olanlar
1159 Yorumla- +1 yıl
Ya tabiki öyle ama erkekler daha iyi yine de
- +1 yıl
Aynen bende çok mütevaziyim 😂😂
- +1 yıl
Amin amin
- +1 yıl
Çevredemdeki insanlar çok söylüyorlar ordan anladim ben
- +1 yıl
Hazır cevap olduğumu nerden anladın
- +1 yıl
Hahshz daha okuduğumu anlayamıyorum 😂😂. Evet hazır cevabım
- +1 yıl
Yazı okurken bazı kelimeleri görmüyorum sanırım bu yüzden çoğunlukla yanlış okuyorum Kuran okurken de oluyor bu tam okumayı bildiğim halde harekeleri yanlış okuyorum bu neyin alameti acaba 😂
- +1 yıl
Belkide aynı anda beynimde 20 sekme açık olduğu içindir. Aynı anda birçok şey düşünüyorum
- +1 yıl
Bunlar hep zeka çokluğundan işte 😂😂
- +1 yıl
Burcun ne
- +1 yıl
😂😂😂 bende çalışma azmi hiç yok. Çalışkan olmayı cok isterdim
- +1 yıl
Çok takdir ettiğim insan tipi. Planlı programlı düzenli tertipli olmak bana çok uzak. İnanılmaz üşengeç biriyim. Anı yaşıyorum. İnşallah bir baltaya sap olabilirim 😃😃
- +1 yıl
Yay burcuyum ikizlerden beter 😃
- +1 yıl
Kadın olmak ne yazık ki gelecek kaygısını yok etmiyor. En az bir erkek kadar gelecek kaygısı yaşıyorum ve bu bende çok fazla strese sebep oluyor
- +1 yıl
Özgürlüğe düşkün olmak kötü birşey değil ya 😃
- +1 yıl
Ne demek istediğini anladım da işte beni de çok etkiliyor 😃
- +1 yıl
Neye 😃
- +1 yıl
O hissin geçmesi pek mümkün değil sesli konuşurken bile geçmeyebiliyor
- +1 yıl
Çöldesin ya sıcak soğuk baklava iyi gider😃
- +1 yıl
Taş yok tatlı var 😂😂
- +1 yıl
Çok fazla
- +1 yıl
Hissettirecek yer gelmemiştir :))
- +1 yıl
😂😂 nasıl oralar çok sıcak mı
- +1 yıl
Oğlun nasıl 😄😄
- +1 yıl
Benzinin daha ucuz olması gerekmiyor muydu 😂
- +1 yıl
Yazdığını tekrar oku beynin yanmış 😂😂
- +1 yıl
Hahhaha tamam.
- +1 yıl
Kim okusun 59 tane yorumu 😂
- +1 yıl
:) :)
- +1 yıl
500 e kadar yolu var 😂😂
- +1 yıl
Bilemedim
- +1 yıl
Bildim de boşver 😂
- +1 yıl
Neden 😃
- +1 yıl
Herksin içinde bozamam 😂😂
- +1 yıl
Çalmıyor
- +1 yıl
Dinlemem 🥺
- +1 yıl
Yakma zararlı
- +1 yıl
İstemeyerek oluyor ama
- +1 yıl
İstersen hakim olabilirsin
- +1 yıl
Ne olursa olsun kimseyi düşünmemek o ne der bu ne der o üzülür yapmiyayim dememek gerekiyor. Bunu yaş ilerledikçe anlıyorsun kendin için yaşamadığını sürekli başkaları için yaşadığını bir kalıba sigdirildigini hayatının elinin altından eridiğini anlıyorsun
- +1 yıl
O zaman yapacak birşey yok
- +1 yıl
Ben edebilirim bazen beynim donuklaşiyor dicek birşey bulamıyorum şu an öyle bir haldeyim
- +1 yıl
Zehir zehir 😄😄
- +1 yıl
Mahalle tarzı bir yerde oturmuyorum haliyle sokaklar dezenfekte edilmiyor 😃😃
- +1 yıl
İkisi de değil 😄😄
- +1 yıl
Şehirden 10-15 km uzak yazlık diyelim 😃
- +1 yıl
Köy değil 😂😂
- +1 yıl
Ya yazları burdayız ben burda büyümedim şehir çocuğuyum ben 😂😂😂
- +1 yıl
Yazdığım gelmemiş ya 😂
- +1 yıl
Hdhehshsbrszol rezil oldum desene 😃😃 burdan artık konuşulmaz
- +1 yıl
Bilmem 😄😄
- +1 yıl
Hajshs yok be ayrı bir konu vardı ondan 😂😂
- +1 yıl
Boşver 😄. Eşin ve çocuğunda Arabistan da mı
- +1 yıl
Zor olmuyor mu peki
- +1 yıl
Peki aileni yanına alamıyor musun? Bu şekilde ne kadar sağlıklı bir evlilik olabilir ki
- +1 yıl
turkiyede iken evliliğin ilk 4 yılı beraberdik. Ama sonra şirket her projeye yollamaya başlayınca esimin annesinin sokağından ev aldım. Orada yaşıyorlar. Buraya getirme sansim var ama burada yaşayamazlar. Arabistan değilde rusya ya da azercanyan gibi bir yer olsa alirdim yanıma. Ama inan boyle daha iyi. Uzun hikaye
- +1 yıl
Boşver zaten beni ilgilendirmeyen birşey sordum kusura bakma :)
- +1 yıl
🤗🤗
- +1 yıl
Hiç dikkkatli değilsin nç nç nç 😃😃
- +1 yıl
tabiki görsel hafızam çok kuvvetli
- +1 yıl
Gençlikle ilgili değil görsel hafızam kuvvetli kabul et 😂. Bir defa gördüğüm birini başka bir yerde görünce hemen hatırlıyorum
- +1 yıl
Olsun gözden de tanıyabilirdin 😃😃
- +1 yıl
Benim gözüm daha güzel 😂😂
- +1 yıl
Söylendiği gibi çıkmayınca baya komik oluyor dimi 😂
- +1 yıl
Gözlerim ela ondan öyle dedim ya aşağı yukarı aynı 😄😄
- +1 yıl
Ben umudumu kestim bu işlerden
- +1 yıl
Farkındayım ama demek istediğim çok başkaydı. İstediğim gibi biri olmuyor. Aradığım kişi tam bu diyemedim hiç
- +1 yıl
Bir defa bulur gibi olmuştum ama yanılmışım. Ben o kadar merhametsiz değilim çünkü. Sonunda leş gibi bir yürekte çürüyecem
- +1 yıl
Benden bir tık üstü şeytan diyormuşum 😂😂
- +1 yıl
Hahahhs ben halime hep sukrederim en çokta sağlıklı olduğum için. Sağlıktan daha büyük bir zenginlik yok şu dünyada. Öyle aşk meşk işlerine çok üzülmem 😃😃
- +1 yıl
Aynen öyle
- +1 yıl
Olmuştur illaki 😄😄
- +1 yıl
2018 den beri ara ara gelip gittim işte
- +1 yıl
2 ayda oldu ya
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Erkeklerin kadınlardan daha iyi olmadığı bir alan yok yeryüzünde, acı gerçekler..
12 Yorumla- +1 yıl
Bu konuda katılmıyore
- +1 yıl
Ne demiş Atatürk" Yeryüzündeki her şey kadının eseridir" .
+1 yılErkekler genelde belden aşağısını mizah yaptığı için ve toplumda buna güldüğü için en iyisini erkek yapar sanıyor.
S! kim t@şş@ğım diye gir olaya, bak nasıl gülerler...10 YorumlaErkekler tabiki
10 YorumlaErkeklere mizah yapmak, kadınlara gülmek yakışıyor ;)
10 Yorumla
+1 yılErkekler mi onların düşündüğü tek şey bel altı bence kadınlar yapınca bin kay daha iyi yapar
10 Yorumla
+1 yılErkekler daha iyi yapıyor.
10 Yorumla
+1 yılErkekler daha çok yapar ama kadınlar anlamaz çoğu zaman😉
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEsprilerim kocamın esprilerinden daha iyi
11 Yorumla- +1 yıl
Zaten bütün erkekler değil ki bazıları 😃😃
Erkekler çok daha iyi bu konuda
10 YorumlaErkekler bu konu da daha başarılı
10 Yorumla
+1 yılErkekler daha sıcak ve komik
10 Yorumla
+1 yılKesinlikle, hemcinsim daha iyi yapıyor.
10 Yorumla
+1 yılErkekler daha iyi evet.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı. Bazı kızlar çok şeker oluyor
10 Yorumla
+1 yılErkekler mizah konusunda daha iyi.
10 Yorumla
+1 yılBen 🙈🤣
12 Yorumla- +1 yıl
Sen konuşma İsmail 😂
- +1 yıl
Neden Ya herkez Konuşuyor Bnde konuşucam işte ağlayancivciv🙈🤣🤣
Zekayla alakalı bir durum.
10 YorumlaErkekler
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 605 cevap paylaştı. Kadınlar yapar
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılErkekler.
10 Yorumla Mahmutlar😒
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 16,6b cevap paylaştı. Erkek
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılErkekler..
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Erkekler
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılErkekler
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 24,5b cevap paylaştı.
+1 yılErkekler
10 Yorumla
+1 yılBiz erkekler
10 Yorumla
+1 yılErkekler
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
