En yakın arkadaşım beni durduk yere engelledi?

En yakın arkadaşlarımdan biri (yaklaşık 3 yıllık dostum) Bikaç hafta önce bana hiçbir şey yokken durduk yere engel attı. Gerçekten herşey gayet iyiydi. Sonra aradım onu başka bir telefondan. "moralim bozuk kimseyle konuşasım yoktu o yüzden attım" dedi. Baya bir sinirlendim tabi. Sonra özür diledi onca hatıranın hatırına affettim. Az önce yine engel attı. Sabah güzel güzel konuşuyorduk. Gerçekten anlam veremiyorum. Şu corona falan daha hiç yokken bikaç kez buluşmaları (bazen yalan olduğunu öğrendiğim) bahaneler bularak ekti. Neyse dedim büyüklük bende kalsın diye affettim. Hatta bir önceki engel attığında hani belki hatasını anlar diye atmamışım ben. Ama bu sefer ben de attım. şu an moralim alt üst oldu yani. Çok kırılıyorum, yemin ederim bunları hak edecek hiç bir şey yapmadım. Aksine hep ben çabaladım. Karşılığı bu muydu yani. Arayıp hesap sormak istiyorum ama zor tutuyorum kendimi. bir şans daha vermeyi gururuma yediremiyorum. Zaten öyle çevresi geniş biri de değilim. Ne yapmalıyım?
En yakın arkadaşım beni durduk yere engelledi?
Cevapla