Kız: Elif
Erkek: Polat
Türkçe'den sevdiğim isimler de var ama Türkiye'de yaşamayacağı için yabancı isim koymak istiyorum. Listemden bazı isimler:
Natalie Eden
Amelie Ada
Roxanne Jade
Helena Audrey
Audrey Juniper
Alexandria Adele
Alice Jade
Maya Beatrice
Molly, Elisabeth, Lavinia, Luce isimlerini de severim.
henry doğru söylüyor aslında, ama tercih meselesi tabi
Ya benim aklımda cok isim var. Burayı inceledikce artıyor seçeneklerim :D
Kız olursa : defne. Yosun. Ela. Gamze. Derin. Deniz. Aylin. Açelya. Melek vs vs :)
Erkek olursa : deniz. Rüzgar. Atakan... erkek ismi pek bulamadim
hatta hiç bulamamışsın :ÇD
e tabi canım, acelesi yok :) hem şimdi buldum desen bile o zaman yine düşünülür :)
Kendi açımdan:
Erkek olursa, Uluhan Gök Bilge;
Kız olursa da Börte, Almıla veyahut Yılkı.
almıla diye var bir tanıdığın kızı, ismi de güzel kendi de çok tatlı :)
eyvallah :)
sana da abi :)
Johnny Boy
ş.lghfndçföghxçjngf
:-)
türkçe isimli bir cevap yazmış olsaydın kesinlikle reddetmezdim aga
çok güzel bunlar işte, e baştan yazsana, tuttun john mohn diyon :)
çok güzel hemde dostum
sözüm söz kardeş. ama şimdi değil, halen gelen cevap var çünkü, ama cevapların gelmesi bitsin, söz yapcam.
ne demek reis
geç olsa da, sözümüz söz ;)
Cevap
47Cevap
Farsça dersinde ''aram'' kelimesini duymuştum oğluma o ismi koyabilirim etnik köken sorunu çıkmazsa.. Kız için de bilmiyorum ya mina diyordum da başka koyarım
etnik kökenden çok sorun çıkmayabilir de isim olarak garip, "araaaam oğlum gel buraya" :s
değişik ama hoş gibi geldi bana :)
değişik ama hoş değil işte, "ara" kelimesine iyelik eki eklenmiş, e ara'yı da nereye çekersen çek, çocuğun psikolojisini düşünmek lazım. değişik ama hoş olan nice isim vardır farsçada :D
zaten eşimin de düşüncesini almak gerekecek o zaman :) bakalım ilerletince farsçayı öğrenirim elbet :)
bence eşinin senin düşünceni lması gerekecek ;)
benim düşüncemi ne yapması gerek :)
alması :D tam da çıkması gereken harf çıkmamış :D
olsun onun da çocuğu ortak koyarız ismi zaten aklımda kesin isim yok :)
zaten olsa bile, karnın iyice şişince yine bşlanılır düşünmeye :D
Yani karnımın şişmesine de en az 5 sene var sorun yok :)
karnımın şişmesi derkenn? :P
hamile olunacak yaşa duruma gelmeme :)
süper yaaa :D
süper olan ne :)
ya işte ilk benim demiş olmama rağmen az da gıcıklık olsun diye tekrar sormama rağmen güzel güzel izah etmen falan :D
he yok öyle insanları bozmam terslemem öyle bir huyum yoktur :)
zaten bozulmayı hakeden bir tutumda değildim, söyleyiş tarzımdan anlaşılacağı üzere yazdım :)
Peki :))
eyvallah :)
Kiz olursa Almira erkegide bey koysun o kadar bencil degilim :) kaynana kaynata ismi koyulan ulkede ne kadar söz gecilir bilinmez:)
evde kalmış biri olarak bir bey bulduğun anda kız ismini bile devretmen lazım
eyvallah
Kız da olsa erkek de olsa doğduğu ayın zazacasını koycam :)
en değişik konsept bu oldu :D
aşağı yukarı 120 cevap geldi ve şahsen hepsini defalarca okudum üzerine konuştuk ve kesinlikle öyle yani :)
ben de :D
:-)
Allah nasip ederde kızım olursa ismini Selin koymak istiyorum..
ERkek olursa da ona babası koysun :)
Selin güzel isim, ama bak bence Selin'e benzer Seda da var :)
Seda benim adım... Benzer olsun diye Selin ismini seçtim :D
hee senin adın mıydı seda
Kurtlar Vadisi fanı :D
Valla benim aklımda bir sürü isim var beğendiğim ama evlenecen çocuk yapacan da koyacan isimleri :D boşa yorgunluk...
Kız: Bihter, Beril, Melis, Birce..
Erkek: Eray, Efe, Hamza..
bir tek algıayıp yazdın, ilgin ve dikkatin için tebrik ve teşekkürler :) senin isimleri de beğendim ;)
3 kızım olursa elif zeynep asya koyacağım rabbim ömür verir de gösterir inşallahh erkek isminide babası düşünsün
sanki kızları sana koydurtcakta :))
koydurur :)
görcez bakalım, untma bu dediğini :D
untmamm :)
hadi bakalım :)
Ali
Eski ama eskimeyen , eskimeyecek kadar güzel, anlamlı ve tınısı güzel erkek ismi.
Bin yıl önce de vardı ve bin yıl sonra da olacak. o kadar sonsuz...
işte işte işte budur!!!
kendi ismimi koyamam cocğuma sanırım ama fıkır amaclı verıyım
erkek;korman
kız :janset
enteresan ikili daha
Bu konuda hep iki kişinin düşüncesi önemli.
Yok babamın ismi yok annemin ismiymis...
no comment
Türkçe bir isim koymaya gayret ederim. Din iman diye diye araplaştık çoğumuzun ismi arapça. Osmanlı sağolsun araplaştık özümüzten uzaklastık
Osmanlıdır zaten bizim özümüz, Türklüğümüz...
Osmanlı'dan Türklük akıyor zaten ; konuştukları dil bile Türkçe değil.
Mevcut dilimizden "en az sen kadar" memnunum, ama Türkçe olup olmaması neye göre?
kız olursa Tomris Erkek olursa Saruhan çok fantastik isimler var bende =)
hakkaten öyle :)
Kayra hem kıza hem de erkeğe gidebilecek bir isim ve Deniz.
hımm
Kız olursa eslem ya da yaren erkek olursa batuhan
eslem dedin aklıma geldi, beni fake biri ekledi adı eslemdi halen demedi kim olduğunu
hiç sevgilim olmadıki eskisi olsun :D ama yeni olcaktı bu, epey geveledi, ya işte diyemiyorum kim olduğumu şöyle böyle falan, öldüm meraktan ama :D
e yanii :)
Eşim Laz Olmasını İsterdim Ben'de Kürt Asıllıyım Ve Kürtçe Ve Lazca Kökenli Bir İsim Koyardım..!
mantıklı ve güzel
Bu Ülke Farklılıklarya Güzel...
olabilir tabii
ama eksik. yani bu ülkenin güzel olması için farklılık olması gerekmiyor, bu ülke her haliyle güzel
Kızda ecrin ismi çok hoşuma gidiyor çok güzelde bir anlamı var ama erkek ismi bulamadım
bul o zaman iki dk var :D ne demek ki ecrin
Okadar kolay degil hemen bulmak insanin arastirmasi lazim ne anlama geliyor fln.
Ecrin: Allah'in hediyesi
hımm, anlaşıldı. ama zaten hemen koy demedik ki :D
Bul ozmn iki dakkan var diyen sendin :-)
bul dedik canım, yapta koy mu dedik :D
Ben koycam demedimki bulmak okadar kolay degil dedim :-)
sallasan tutar yaa :)
Uzay veya deniz kizda da buse Olabilir aklima bunlar geldi yoksa baya vardi secenek :)
en olmayacakları gelmiş aklına da :D
Yok yani ben bu isimleri seviyorum neden olmasın dogurcak olan benim sonucta asdfggh
iyi canım, tepe tepe kullan :D
kız elif ve betül erkek tunahan, Muhammed emir , yiğit erkek olursa iki isim koymayı düşünüyorum
kız isimleri olarak tercihini çok beğend, im aga
Güzel kız ismi olarak ''Reyyan''
Oruçluların girebileceği Cennet Bahçesi demek. :))
:) erkek nolcak
Emir olabilir :) Bir kavmin reisi demek. :)
emir güzel işte bak
O zaman en iyi seçebilirsin. :)
bitsin bakalım hepsi :)
Kız olursa; Öykü, Eylül, Beren, Karen, Kayla olabilir. Erkek olursa da; ARBEN.
arben ne reis
enteresan valla, ama hoş yani :)
kıza.. esila ya alsu
erkek : Rüzgar ya da kerem
1/4 :s
ne oldu?
4te1ini beğendim manasında. hemen şaha kalkma "beğenmek zorunda değilslin" diye, fikrimi belirtim sadece
yeniyim burada bilmiyorum
yenilikle ne alakası var ki
bilmiyorum yaniii
bilinmekle iligli bişey demedim ki zaten yaa
Kız: Cansu, Mina ya da Duru
Erkek: Alp, Osman ya da Burak :)
çoğu güzel :)
Osman ismini çok severim. Bana çok ama çok güvendiğim birini hatırlatıyor. Burak ise yaklaşık 9 aydır sevdiğim erkek :) Bu arada teşekkür ederim :)
ben teşekkür ederim, hepsine :)
Rica ederim :)
:-)
Erkek ismi : Miraç, Uygar veya Devrim
Kız ismi : Merih
merih garip duruyor kızda yaa
İsmim atlas. Kizim olursa hera, oglum olursa zeus :D
bu da bir şaka heralde :D hera ne?
Allah seni emi :D
erkek olursa; rüzgar, poyraz.
kız olursa; nil, nehir, derya, deniz, vs.
THE END...
coğrafyacısın galiba :)
gizli coğrafyacı Ş::D plüton koy
buldum: TAŞ :DD
tahta da olur :) marjinal isim
mustafa <3
mehrunnisa (kadinlarin icindeki günes)
zeki kız işte, anlaşılmayacağını bildiği için direk izah etmiş :D
Kiz olursa Dora ve elis naz
Erkek olursa tugra erinc
sadece tuğra var elle tutulur :)
erkek : ilter kaan , alparslan , kürşad
kız: asena, bilge
ülkücüyüz galiba :) turancı mı desek ya da :)
heheheh :-) aynen
eyvallah reis :)
Mustafa Kemal koyardim kiz olursada eylül ya da ozge koyardim
oo süper oldu bak bu
açıklamama gerek yok sanırım demene bile gerek yoktu ki
iyi yapmışsın :)
Erkek; Aras ya da Rüzgar.
Kız; düşünmedim hiç ama Ece olabilir, anlamını severim.
kızı beğendim.
:))
:-)
erkek: behram, merih, çınar
kız: henüz yok :D kız istemiyorum zaten.
niye istemiyon kız kız :D
kızım olursa adını katnis koyucam erkek olursada eşim ne isterse onu koyucam
katnis ne
hiç var mı duyduğun yoksa kendi imalatın mı :D
kendi imalatınsa ayrı bir hoş :D ama isim garip, tercihin gerçi
Hira < Ecrin < Sümeyye < Ahmet < Levent < Burak :D falann
uzayıp gider diyon :)
isim sayısı kadar çocuk yapma da :)
arada kız denk gelmesin :D
aynen öyle reis
:-)
Erkek:Göktuğ, Kutluhan, Alptigin
Kız:Ülkü, Hilal, Asena
bir ülkücü kardeş daha :) hoşgeldin
;;)
Erkek: Meriç, Ediz, Emir Efe
Kız: Gökçe, Masal, Kayla :) Olabilir.
gökçe ilk geldi ve çok güzel
Kayla'da çok hoşuma giden bir isim değişik geliyor kulağa :)
yok daha neler canım, o ne öyle, biri de talya mı ne dedi de, çok garip yani, ve hoş değil. bak mesela gökçeye, ne güzel işte. leyla meselaa
Kiz: Eylül Eda, Eysa, Anatolya, Deniz
Erkek: dusunmedim ama Efe olabilir
bence de anatolya en kötüsü
sen koy o zaman canım :D
kocana bırak o zaman ve bıraktıktan sonra da karışma :D
İlk aşkımın adını koymak istiyorum erkek çocuğum olursa :) sertaç olur adı
neden ki :)
anlaşıldı ;)
erkek melih-berk-gökhan-ulaş
kız ayruba-arya-karya-ilke
kız isimlerinden bir ilke'yi anladım onu da anlamaz olaydım :D
hiç duymadım yani, varklıklarından da şüpheliyim :D
bu ilkte bize nasip oldu :D
güzel tabi yaa :D on numara :D
:))
barış ve umut koymak istiyorum ama kız olursa bilmiyorum :D
2 dakkan var düşünmek için :D
:D eylül ismini severim
çok çıktı eylül zaten, belki birincidir şuanda :D
Kiz ismi mina ahsen erkek ismi de ahsaf agah vede askaf
çok garip :)
yok demedim ki ben :/
kız : Minel ( cennetteki inci tanesi aanlamına geliyo)
erkek: Melih
güzelmiş :)
Erkek : Burak
Kız : Sahra
Eşime böyle düşünmesi için telkin ediyor olurdum o evreye geldiğimiz zaman herhalde :)
Oglum olursa "Ali Efe" kizim olursa emin degilim ama "Mina" ya da "Mine"
güzel bunlar
evlendim hamile kaldım da cocuk ismi düşünce ben cocuk dogurana kadar yeni isimler türer :'(
eski isimler bir de bu yüzden iyi işte ;)
Kız olursa ismini Ela koyarım. Erkek olursa Rüzgar olabilir.
oo ela çok iyi bak
Aaa elif benim ismim bak çok sevindim ama benim kızım olsa adını Eftalya koyarım :D
o da güzel ama isim olarak koymak cazip gelmiyor :)
Kız olsa Elif, Oğlan olsa Şamil.
güzel güzel, ikisini de beğendim
erkek: Ali
kız : Meryem
aynısından bir daha geldi, ikili olarak aynı ve ona da harika demiştim
:DDD
:-)
Kız: ceylin ya da taçmin
Erkek: eymen ya da kağan
hiç ama hiç güzel değiller
benim ufkum bu soruna cevap vermeye yetmiyor :D
eyvallah :D
Kız: ekin
Erkek: yağız
ılımlı, olumlu, hoş
Kardeş çocuğun adı hayırlı olsun. :D
eyvallah reis :)
;-)
erkek olursa:FERİH
kız olursa:FERİHA
ferih?
cemil-cemile
nadir-nadire
kadir-kadriye
oralarda erkekten ekleme yapılarak kız isimleri türedi, sen kızınkinden eksilterek erkek yaptın ;) köfteci
ahahh birazda bizden olsun :D
olsun be reis :D
Kız olursa; Setenay
Erkek olursa; Yiğit
setenay iki oldu, nedir bu
anlamı gözümün nuru demek.. :)
hadi yaa, hangi dilden o
ya Çerkesler genelde bu ismi koyuyo bizde böyle yani :)
hee çerkez ismi yani anladım
Kiz: Sevgi veya Rüya
Erkek: Deniz
kızar güzel valla
tesekkürler :) bide Melek ismini eklemem lazim kiz olursa Sevgi Rüya veya Melek :))
hayal mesela bir de :D
oda güzel :)
yaaa :D sadece sen bulmuyon demekki d:
kızıma 'neşem'
oğlana da babası isim bulsun:)
kızına bulma hakkını babası annesine verecek mi ki :D
inşallah de kız :D
hadi bakalım :)
Kız: Tomris
Erkek: Turgut
tomris mi :/
ne sorun olabilir ki...
Kız: devrim
Erkek:deniz
devrim'i erkeğe koy bari abi
öyle mi, ben tersi diye biliyordum, pardon o zaman :D
:-)
Kız olursa eğer Irmak & Duru
oo güzell. erkek olursa?
iki oğlum var adları oğuz ve selçuk
Allah bağışlasın. kız için ne düşünüyon abi
örümcek ağı nitelemesi yanlış oldu
anladım abi
kız-derin
erkek-enes
hımm :/
kız rümeysa, yeliz ; erkek atakan - ataman- kürşat
ülkücü müyüz reis :D
çok mu belli oluyo?
hiç belli olmuyor da, bana malum oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar