Annem adına e devletten sosyal yardıma boşvurdum hane yardımı diye 300 tl çıkmış birde pandemi yardımına hane yardımı diyen yerde pandemiye başvurduğunuz bilgiler göz önüne alınacaktır diyordu. O 350 tl çektik dün baktım pandemi yardımı da uygun gözüküyor. İkisi aynı şey mi aceba bazı sitelerde öyle anladım bende 350 yazan yer 1000 tl oluyor yoksa pandemi yardımı ayrı bir şey mi tutarda gözükmüyor sadece uygun diyor. Yardımcı olabilir misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
pandemi yardımı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Benim ihtiyacım yok 1.000 lira çıktı
e devletten mi başvurdun?
Evet
peki başvurdun ya sadece uygun mu yazıyordu tutar yazıyor muydu?
Direk hesaba para düştü mesaj geldi e devlete hiç bakmadım
ben ptt den alcam ya :((
şimdi bakamaz mısın aceba ne yazıyor şu an?
Bu zahmete degermi bilmiyorum ama bekle bakayım
çookk teşekkür ederimmm
Pano var hesap aktarıldı çekildi durum mesajı uygun görülmüştür vs yazıyor resim atamıyorum nurdan
hııı tamamdır teşekkür ederimm bende çekip geldim