Evlendikten sonra el öpmeye gidilme amacı nedir?

İlk gecenin ertesi gün büyüklerin eli öpülürmüş. Neden? Kızınız sağlam (bakire) bunun teşekkürüymüş.. Bunu az önce öğrendim. Bu nasıl bir geri kafalılık Allah aşkına nasıl bu saygısızlığı kabullenip gidip el öpüyorsunuz manyakk mısınız siz. Nasıl bu kadar aptall bir toplumuz biz aklım almıyor bu kadarını 🤦‍♀️
Evlendikten sonra el öpmeye gidilme amacı nedir?
Cevapla