İyiki ölüm var bu dünya ÇEKİLECEK dert değil diyenler?

O kadar da şey yapmamak lazım ama bazen düşünmüyor değilim. Madem dünyaya geldik. Ne için bu kadar kırmak. Kırılmak. Bu bencillik. Bitmiyor aekadas. Kimse değişmeyecek. Gerçek adaletin olduğu yere gitmek neden olumsuz görünür ki..
İyiki ölüm var bu dünya ÇEKİLECEK dert değil diyenler?
Cevapla