Bıktım artık bu hayattan dünya neden bu kadar adaletsiz?

şu an çok zor durumdayız annemi işten çıkardılar babam ise işsiz tanrı varsa neden bize yardım etmiyor bazı insanlar çok zengin bazıları ise çok fakir zenginler fakirin sırtından para kazanıyor neden ya neden biz zengin doğmadık neden bu dünya böyle tanrı neden fakir insanlara yardım etmiyor?
Bıktım artık bu hayattan dünya neden bu kadar adaletsiz?
Cevapla