Arkadaşlar hayvanlar için balkon ve kapı önlerine yiyecek ve su koyuyor musunuz?

Bu süreçte hayvanlar gerçekten çok aç kaldılar. Bizim balkona hiç martı gelmezdi şimdi gelmiş saksıları yemeye çalışıyorlar.
Bayat bir ekmeği küp küp doğradım. Bir kap su koydum. Gelip içiyorlar ekmek bitmiş. Yazık günah.
Dışarda aç dolaşan kedi ve köpekler de var. şu an onlara yemek veren yok ve dışarda insanlar olmadığı için hiçbiryerden yemek bulamıyorlar.
Bir ufacık kap su biraz yiyecek çok şey değiştirir, çok da sevap
Arkadaşlar hayvanlar için balkon ve kapı önlerine yiyecek ve su koyuyor musunuz?
Cevapla