Pederle kavga edince ne yapıyorsunuz 😒😒?

Pederle bugün çok fena tartıştım. Yatıp kalktığım saate iyice karışmaya başladı. Kiloma bile karışıyor ak kafayı yiyorum. Kilo almalıymışım o yüzden de düzenli uyumalıymışım.
Sabahtan beri dizi izleyip tek kelime etmeden oturuyorum ama acayip çıkıp gidesim var. Sizce eşyalarımı toplayıp gitsem mi bir süre yoksa evde konuşmadan sabretsem mi 😒😒?
Nasıl sinirliyim var ya kafayı yiyorum... Asla babama uçan depik atmam diyen kardeşlerim varsa ben her an atabilirim... Sözümden dönmek üzereyim ajhd
Pederle kavga edince ne yapıyorsunuz 😒😒?
Cevapla