
İyi düşün tüm dünyaya ne söylemek istersin?

Sevgi ve saygıdan başka hiçbir şey kâr kalmaz yanımıza. Yitirmeyin bunları...
Sevin, sevilin, saygı duyun ve görün...
Sevginizi dile getirmeyi saygınızı göstermeyi ihmal etmeyin.
Başka bir şey var da sen biliyorsun onu😂
Seven sevdigine sevdigini söylesin yarina cikacagimiz meçhul
@Sitare_ aa yorumunu yeni gördüm 🤗 ama bugün söylemezsen ilerde bence pisman olabilirsin en guzeli söylemek en fazla ben seni sevmiyorum der 😛 @Alaca_ teşekkür ederim en iyi görüş için 😘❤
@Sitare_ aşılması cok mu zor 😕
bir bitmediniz be arkadaş derim
Teşekkür ederim :) )
Cevap
27Cevap
Zar zor kaldım Karantinaya
Ben gitmek istiyorum götürün beni aya aya aya ayyaa ooo
Hâlbuki bu dünya hayâtı, bir eğlence ve bir oyundan başka bir şey değildir. Şübhesiz âhiret yurdu ise, elbette asıl hayat odur. Keşke bilselerdi!
Kuran-ı Kerim (Ankebut 64)
Onlara rahatlatıcı bir müzik dinletirdim
Müzik evrensel bir dil olduğu için en azından herkes anlardı
Öncelikle bunu
https://www.youtube.com/embed/NNgmOK1kIGQfinansal destek sağlıcak arkadaş arıyorum nereden bulabilirim derim.
Tum dunya degil duyuramadigim bikac kisi duysa neler dememki.
"şrfsizler görün böyle bir yakışıklı gördünüz mü he ! "
Sadri Alışığın bir repliğini söylerdim "sokak köpeklerine selam vermek adam olmaya çeyrek var demektir" diye
müslüman olmayanlar bizim dine gelsin islâmî seçin derdim
o yarasayı ilk yiyen gelsin benim yaaaarrrraaaaasamı yesin
Çinliler burdan defolup gitsin uzaya falan yerleşsin
Fazladan maskesi olan var mııığ
O yarasa yiyen arkadaş nerede? hah gördüm! gel sen gel...
Dünya kadar malın olacağına fındık kadar *mın olsun derdim
Tribunlere oynucam, Zeynommm derdim :)
Biriciğim Benimm ❤🤗
@Alaca_ 😘😘
Teşekkürler 😅
Empatiyi eksik etmeyin..
İstiklal marşını 🇹🇷🇹🇷
Guzl seyler söylemicem kesin
#Evde kal dünya..
Dışarda sürtme
şeytan tanrının en sevdiği melekti
"Hepimiz kardeşiz neden bu kavga, barış olsun!"
Şenay Sev Kardeşim'i söylerdim
Sayın Dünyalılar nabıyonuz...
''Artık insan olun!''
Hiç bişye değmezsınız mk derdim
Hayat kısa
Kahrolsun faşizm
İnsan olun lan insan derdim
En iyi görüş isterim
corona var öpme
Selamınaleyküm😂😂
Naber 😂
Allaha küfür ederdim bütün dincileri kudurturdum
Sizin bana saygıız var mı? YOK.
Sen önce saçlarını kapat sonra din tüccarlığı yaparsın
Şaka gibisiniz ya siz önce lgbt'lere saygılı olun
Allah belanızı
Kendinize gelin.
İyi geceler 😃
savaşmayın..
Evde kal türkiye
Saatlerce sövedim
bir susun ya derdim
Susun artık susun
Babanı yalayacağım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?