Beni sürekli aşağılıyorlar Bunu neden yapıyorlar?

Sınıfta nedense çok fazla aşağılanıyorum genellikle salak olarak.İnsanlar yapamadığım her şey için bana salak demek istiyor adeta.Şunu yapamadın salaksın bunu yapamadın salaksın gibi.Ben ise onlara hep yardımcı olma çabasındayım
Beni sürekli aşağılıyorlar Bunu neden yapıyorlar?
Cevapla