Telefonuma 1 mesaj bile gelmiyor. Karantinada 9. günüm. Hiç arkadaşım konuşacak kimsem yok. Bunalmam normal midir?

9-10 gündür kimseyle konuşmadım annem ve babam var evde sadece onlar işte. Aklıma sürekli eski sevgilim geliyor sevdiğimden değil sanırım yalnizliktan onu düşünüyorum. Konuşacak kimsem yok yaz konuşalım diyecek abaz. nlar gelmesin kaldiriyorum hemen yorumu. mantıklı yorumlara ihtiyacım var
Telefonuma 1 mesaj bile gelmiyor. Karantinada 9. günüm. Hiç arkadaşım konuşacak kimsem yok. Bunalmam normal midir?
Cevapla