Dedikodu yaptıktan sonra pişman oluyor musunuz?

Herkesin illaki dedikodu yapmışligi vardır. O an keyif verir ama sonrasında pişmanlık yaşatır. Gidip helalleşmek istediğimiz bil olur ama sonrasında ben olanı söylüyorum ben haklıyım deriz. Hem desek ne olur ki, nasıl tepki alacağımız malum. Siz bu durumlarda ne hissediyorsunuz?
Dedikodu yaptıktan sonra pişman oluyor musunuz?
Cevapla