Bayanlar yolda yürürken neden kıvırtarak yürür?

Böyle yürüyünce aslında "benim sahibim yok. Bana yazılabilirsin" demek mi istiyorsunuz? Yoksa kadınlık karakterinin bir gereği olarak mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar, biz burada kimseyi yargılamıyoruz yorum yapan bir bayan arkadaşın dediği gibi bu bir araştırma. katılmayabilirsiniz. ama sanane vs gibi saçma yorumlarınızı kendinize saklayın. kim kötü düşünüyor Allah biliyor. Sabah sabah kimse birbirini itham edip germesin lütfen.
Bayanlar yolda yürürken neden kıvırtarak yürür?
Cevapla