merhaba arkadaşlar..ben 21 yaşında bi kızım..bu soruyu sormamın sebebi ailem yüzünden hiç birşey yapamıyo olmam..istediğim hiç bir şeyi giyemiyorum ben öyle askılı dekolteli giyen biride değilim amaa pantolon giydiğimde bilee bana kızıyolar.inadına giyiyorum..21 yaşındayım düşünebiliyormusunuz 21 ve kendi kararlarımı kendim veremiyorum.ideallerimin önüne koca bi dağ gibi dikildiler..tek hayalim medya iletişim bölümlerineden birinde okumak . ama babam istemiyor.ve ben bu yıl sınavlara grdm inşallah lys'ye de giricem ve iletişim bölmünü tercih edicem her ne olursa olsun..ben hafta sonu arkadaşlarımlaa çıkıpta gezemiyorum..öyle sevgilim olsun çıkıp gezeyim kafasında bi kız değilim ben devamlı aktif sosyal olmak istiyen biriyim..tenis kursuna veya doğa sporlarından bi kaçını yapmak isterdim..ve bunları bu yaşlarımda yapmayı isterdim..ben bu yaşlarımı evin içine hapsolmuş bi şekilde klasik ev kızı modunda geçirmek istemyrm istediğim gibi giyinmek istiyorum kendi geleceğimde söz hakkımın olmasını istiyorum..bu yaşıma kadar ailemdenn sevgi görmedim hep soğuklar .soğuklar derken diğer aileler gibi değil benim aiem. önlisans dış ticaret mezunuyum istemediğim bu bölümü babam yüzünden okudum..artık dayanamıyorum ..Yeterr diyip çekip gitmek istiyorum..ama beni sonrası düşündürüyor..sonra ne yapıcam..bölümü kazandım gittim diyelim yapabilecekmiyim tek başıma..ama evde kalırsam mutsuz bi hayata hapsolucam..sırf ailem böyle diye biriyle evlenemem de..geleceğim herşeyden daha önemli ben bu hayata sadece bir kere geliyorum bu yıllarımı bidaha geri alamıycam..
çok ama çok mutsuzum artık..en samimi dostlarımın orta avrupa turlarını dinlemekten hafta sonları gittikleri maçları anlatmalarından ve bunları üzülerek dinliyo olmaktan bıktımsırf kız olduğum için bana böyle muamle edilmesinden bıktım..anlayışsız katı ailemden bıktım..Gitmek istiyorum bu evden yolumu çizmek istiyorum ama korkuyorum çok korkuyorum...
düşünce ve önerilerinze açığım benim dururmumda olanlar varmı ?
çok ama çok mutsuzum artık..en samimi dostlarımın orta avrupa turlarını dinlemekten hafta sonları gittikleri maçları anlatmalarından ve bunları üzülerek dinliyo olmaktan bıktımsırf kız olduğum için bana böyle muamle edilmesinden bıktım..anlayışsız katı ailemden bıktım..Gitmek istiyorum bu evden yolumu çizmek istiyorum ama korkuyorum çok korkuyorum...
düşünce ve önerilerinze açığım benim dururmumda olanlar varmı ?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar