Dayım gerikafalı bir insandır. Annem babam ayrı, babam evli, annem de ilk aşkıyla evlenecek. 45 yasında daha, dayım annemin sevgiilis ile gezmesine namussuzluk deyip bana bu mesajı atmış. İyi demiş miyim
Dayım annemin evlenmesini istemiyor ve bana boyle mesaj attı?
Bizim toplum böyle işte eski jenerasyonda hala var böyle kafalar. Halbuki ne güzel dul yaşamaktansa bir aile kurmak temiz sayfa açmak. Ben olsam kardeşim adına sevinirim. Bunun yaşlılığı var kendi mi bakacak annene? Sende annenle konuş biran önce nikahı kıysınlar yoksa bunların çenesi kapanmaz.
toplum olarak bı sunu ogretemedık boyle beyınsızlere herkesın kendı ozgur kararı kendı tercıhı he dusuncenı ıfade edersın korkun varsa soylersın ama ılerısıne karısamazsın ınsanın kendı kararı bırakın ınsaların dusuncesıne saygı duymayı ınsana saygı kalmamıs
olen kadınlar sucsuz gunahsız kadınlar cogu emınım ama ben dun esra erolda gordum kadın evlı kocasına uygu ılacı vermıs para yı almıs sevgılısı ıle kacmıs ustelık sevgılısı ıle cok daha onceden ılsıkısı varmıs ve bulusup ılıskı yasıyorlarmıs boyle serefsızlere bırsey olmuyor ama sucsuz gunahsız aygının ustunde durmaya calısan emegıyle kzanmaya calısan bosanmıs kadınlara musallat olurlar yazık
Bizim toplumda dul kadına iyi gözle bakmazlar. Yanlış anlaşılmasın bir çoğununda sevgilisi var zaten ama bazıları evli adamlarla görüşüyor. Benim bir tanıdığım var dul kadın evli biriyle beraber. Kaç kere uyardım dinlemiyor. İşte bir kaç tane çürük yüzünden hepsi aynı kefeye konuyor.
aynen oyle yazık gercekten yazık bu toplum kımın pıslık kımın ne oldugun uayırt edemıyor ya abı bosanmıs dıye kadını neden kucumser anlamadıgım su cogu kadınlar toplanmalı kımlıkte yazan dul kemılesı bosanmıs yazsın neden dul yazıyor anlamıyorum bosanmıs ozgur hur kadın neden yanı dul dıye bundan nefret edıyorum abı
Ataerkil bir toplumdayız. Yalnız kadına eksik etek derler güçsüz derler. Tabi eskiden kadınlar çalışmıyordu ama şu an erkekler kadar güçlü olmaya başladılar ve boyun eğmiyorlar.
tabıkı sonuna kadar katılıyorum ama bazı kadınşalrında yaptıklarıda hıc hos degıl kadınların oyle kadınlarıda ayıplaması gerek ya gecen gun dna testını gordum programda adam aglıyor 3 cocuguda ondan degılmıs 2 sı bı adamdan 1 ı baska adamdan adam yıkıldı bıde adama buyutmıs boyle pıslılerı ayırt etmıyorlar namusuyla emegıyle gecınmeye calısan bosanmıs hur kadınlara sarar bu pıslıkler
Ayırt etmek gerek işte. Benim o tanıdığım kadın mesela ne işin var evli adamla. 3 çocuğu var bide kadının. Adamında öyle . Sonrada diolarki dullara kötü bakıolar. İmajlarını kendi elleriyle bozuolar
Evlensin o zaman takmayın kimseyi. Erkek boşandığında hemen evlendiriliyor, kadın boşandığında evlenmeye kalksa hemen o.. pu damgası yiyor. Toplumun pisliği işte, nasıl mutluysa annen öyle yapsın, dayına da şikayet edicem seni polise konuşmaya devam edersen falan de. Güzel bir dövmek lazım onu.
Bu ülke neden bu hale geldi bilemiyorum. Aldırış etmemek en iyisi, eğer evlilik varsa annende, bunu yeni kocasına anlat dayım rahatsız ediyor diye. Çözsünler erkek erkeğe, ordan sms ile karı gibi trip atmasına gerek yok dayının. Valla cevapta verme kıskansın.
Sorma ya ben küçüklüğümden beri bu insanlarla uğraşıyorum. Göbeği açık giydm diye *rospu oldm. Ama dayımın kendi kızı bir ajansa müstehcan fotoğraflar gönderdi