Üvey baba Sorunu.. Lütfen Fikrinizi Söyleyin.

merhaba arkadaşlar. Ben 10 yaşnda babamı kaybettim ve annemde başka biriyle evlendi. biz 2 kardeşiz. ablam var birde. Üvey babam çok dengesiz bi insan mesela bugün çok iyiyse yarın kavga çıkarır, çok zengin biri. Villada yaşıyorduk ama evdeki televizyonu açmamızdan tutun, internete girmemize kadar kullanmamız göüzne batardı, yemek saatleri bize zehir olurdu. Bizi 3 4 defa evden kovdu. Ablam dayanamayıp evlendi. Ben tek kaldım evde sonra beni tekrar evden kovdu bende öğrenci evinde kalmaya başladm a annem sürekli üzüldüğü için eve geri döndüm bi süre sonra.

Sonra yine kavgalar oldu yine kovunca ben tekrar ayrı eve çıktım ama anneme çok yakın biyerde evler nerdeyse yanyana. Gören benle alay ediyor o evden çıkıp bu küçük evemi taşındın diye ama aldırmıyorum. Üveybabamla konuşmadk uzun süre ama annem çok üzülüyor diye yine gittim konuştum. Öyle bir insanki annem yokken beni öpmeye çalışır mesela, en basitinden terbiyesiz fıkralar anlatır vs. hatta biker edudağımdan öpmeye kalktı bende bağırdım. Ben seni kızım gibi öpüyorum dedi. Anneme bunları söylemedim. şimdi villada alt katı bölüp ayrı bir ev yaptılar annem sürekli buraya taşın diye tutturuyor ben ise tam tersi başka biyere taşınıp onlardan uzaklaşmak istiyorum. Demin annemle yine çok büyük kavga ettik içimde ona karşı bi kin var. Üveybabamla evliliğini kimse onaylamadı o kendi kafasına gidip evlendi ve onun yüzünden hiç normal bir hayatım olmadı. Şimdi ben napayım? annem taşınırsan beni sil, ben yokum diyor ille bizim alt kata taşıncaksın diyor bende uzaklaşmak istiyorum napıcağımı bilmiyorum. Bunalıma girmek üzereyim sizce napim?
Üvey baba Sorunu.. Lütfen Fikrinizi Söyleyin.
Cevapla