Merhaba,
17 Yaşında OLan kardeşim adına Herhangi Bir Elektirik Sayaç Aboneliği Vs Kendi Adına Alabilirmi acaa?
iyi çalışmalar.
17 Yaşında OLan kardeşim adına Herhangi Bir Elektirik Sayaç Aboneliği Vs Kendi Adına Alabilirmi acaa?
iyi çalışmalar.
benım bildigim anne karnında olan bebek bile vergi mukellefi sayılır unıde turk vergı sıstemı dıye mecburi bir ders almıstım ordan aklımda kaldı
onları bılmıyorum bunun vergi ilede bir alakası yok ama cep telefonu hattı alma yası 18 olduguna gore alamaz gibi geliyor
sanmam olması zor yani bu arada benım 4bin tl borcum varmış nah öderim onu
Bildiğim kadarıyla 18 yaş şartı var. Ancak bu şartı aşmak günümüzde kolay, yaş büyütüyorlar bunun gibi, evlenmek gibi işler için.
Cevap
6Cevap
geliri olması ve 18 yaşında olması lazım
Alamaz
yok olmaz
Alamaz asla.
hayır olmaz
olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar