Niye bu kadar sıkılıyorum, kendi kendime nasıl eğlenebilirim?

Bütün insanlardan sıkılıyorum. Hiçbir muhabbet açmıyor konuşmak istemiyorum insanların esprileri batık geliyor. Neden böyle? İnsanlar birşeylere gülebiliyorlar ben bayık bir vaziyette geziyorum. Böyle olan var mı?
Niye bu kadar sıkılıyorum, kendi kendime nasıl eğlenebilirim?
Cevapla