Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben kendim erzincan refahiyeliyim miletin erzincan denince doğu geliyo mu akılarına diye merak etim doğulu oldum içinde çok mutluyum
Vay hemşom ya 😂 Erzincan ilimiz doğuda olduğuna göre evet doğuluyuz
Aynenn
Cevap
10Cevap
Evet Erzincan Türkiye'nin doğusunda olduğu için doğulu oluyor otomatikman 😉
Trabzonlular niye doğulu değil?
Yok Egeli oluyorlar 😂😂
Evet.
evet neden sordun?
Erzincan doğu anadolu
Doğuanadolulu :)
Doğu Karadenizliler niye Doğulu olmuyor?
Doğulu evet
yok avrupaili
Ankara'nın sagindakiler doğu olur djdhd
Yok karadenizli
Bsnsnsdnbd
Kamile
Hayırr
Ciddi misn?
Batılı değil o kesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar