Herkese merhaba. Eltim yok ama eşimin kuzeninin sevgilisi var. Bulunduğumuz şehirde yaşamıyor 2- 3 ay aralıklarla sevgilisinin evine gelip kalıyor 15 20 gün.
Evde kadın da yok sadece sevgilisinin babası ve erkek kardeşi var.
Beni bu kızla kıyaslamaya başladılar. Kayınvalidem de yapıyor bunu. X böyle y şöyle. Tamam kötü bir şey de demediler hatta beni de övdüler ama ben hoşlanmıyorum böyle şeylerden. Bazi seyler mide bulantisina sebep olabilir kötü niyetle söylenmese de. Eğer bu durumdan hoşlanmadığımı soylesem yanlis dusunup kıskanıyor falan derler mi?
Evde kadın da yok sadece sevgilisinin babası ve erkek kardeşi var.
Beni bu kızla kıyaslamaya başladılar. Kayınvalidem de yapıyor bunu. X böyle y şöyle. Tamam kötü bir şey de demediler hatta beni de övdüler ama ben hoşlanmıyorum böyle şeylerden. Bazi seyler mide bulantisina sebep olabilir kötü niyetle söylenmese de. Eğer bu durumdan hoşlanmadığımı soylesem yanlis dusunup kıskanıyor falan derler mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar