
Sizleri konuştukça konuşan , Konuşmalarıyla bunaltan , Sizi şişiren insanlar var mı?
Kim bunlar 😂😂

yalan söyleyen bir arkadaş var okul gereği sürekli beraber olmak zorunda kalıyorum hoş kovdugum halde şaka sanıp gülebilen biri herkes peşinden koşuyor ve her gün bir olay yaşıyor ve birçok şey onun başına geliyor üniversite yıllarımın kabusu. Dipnot:burayı kullanıyor olurda görürse bu soruyu bir şekilde. Ona ''at yalanını s*keyim inananı'' demek istiyorum..
😂😂😂😂😂
var kuzenimin esi bir de is arkadasim
Uzak durmak gerekir :)
İs arkadasimdan uzak durmak imkansiz gibi😌
Haklısın 😄
Tesekkur ederim😊
Rica ederim :)
Babam. Lafı okadar çok uzatıyor ki baygınlık geçiriyorum ankisiyetemi çıkarıyor resmen
var elemanlarım oyhss kafamı şişiriyorlar ya
Kaç kral oralardan 😂
zimbetli yer elmaları bana ya =) =)
Hahahaha😂
tskler reis
Rica ederim kral
Cevap
26Cevap
Bizim yeni gelin ya. Dersi kederi bitmiyo nasıl kociskosu margarin yemezmis, nasıl da evde durmak zormuş. Allahim yaslaniyorum tüketiyorum konuşurken.
Hahahahaa 😂😂
Var var olmaz mı.. onlar hayatımızın rengi tadı tuzu biberi olmazsa olmazları.. 😂 normalde dinlemeyi severim insanlara çözüm bulma konusunda yardımcı olmaya çalışırım sabır kotam dolunca bir yerden sonra banada soldan soldan gelmeye başlıyorlar işte 🤷🏻
:D :D :D Saç beyazlatanlar da var
Bu yaşımda saçlarıma neden aklar düştüğünü şimdi anladım 🤦🏻
Evet ben anlamıştım önceden :D
KS de müneccim varmış da haberimiz yokkk.. 😬
:D :D Hayır kendi saçlarımdan bahsettim
Tüh yaa bir an müneccim buldum sandım..🤦🏻Çok önceden anlamıştım deyince kendi üzerime alınmış bulundum sorry.. 🤷🏻
😂😂😂 Belki onu da anlardım ama odaklanmadım
Hiç şüphem yokkk kesin anladın 😬
Evet kesin anlardım 😂😂
Bu kadar özgüvenin var madem bir ara kahve fincanımın fotosunu çekip paylaşayım falıma bak bakalımm olur mu?
Fal bakmam 😂
Pekiii 🤷🏻
😂😂 Öğrenirsem bakmayı o zaman olabilir
Kısmettt 😂 🤷🏻
Bence de 🤷🏼♂️😂
Evet var ben çok konuşmayı seven biri değilim herşeyin bir ayarı var ama sürekli ayni şeyleri çevirip çevirip önüme getirirse biri hii hihim moduna geçiyorum
@Adanali_ sen niye eksilyosun beni
İşi bu 😂
Mahsus soruyu da görüş atmadı ki eksi atmıyim
@Adanali_ ama bende seni eksiledim git bak görüşlerine 😂😂
Kesin o yüzden 😂
@Adanali_ sen kiyarken iyi demi. Kuş başı yaptım bırak kıymayı 😂
@Adanali_ lan çakal bizi boykot mu ediyorsun 😂
@Adanali_ var 😂 Allahtan sorulara eksi atılmıyor
Boykot nasıl oluyor görürsün sen🤨
Saldırın 😂
İch ichhhh izleyin ve görün
😂😂😂
Aynen ya sohbetinden yorulduğum insanlar oluyor. :D Genelde benzer düşüncelere sahip olunca yoruluyorum galiba ama herkesle olmaz bu. O kişi yorucu oluyor.
😂😂 O kişi yormasın artık
yok yormuyor zaten artık. :D direksiyon hocamdı ve konuşmayı çok seviyordu. konuştukça birbirimize ne kadar çok benzediğimizi anlıyordum, bunu ona da söylemiştim ama inanmamış olabilir. :D ehliyetim geldi zaten ama ileride trafikte direksiyon dersi ve otomatik araç dersi almak istiyorum. o zaman yine başımı şişirecek. :D
😂😂 Bence bunu ehliyeti olan bir arkadaşından alabilirsin
yengemin otomatik aracı var, bakalım. öğretirse o öğretebilir. zaten otomatikte çok zorlanacağımı sanmıyorum. çünkü ehliyeti yeni aldım ya, bilgilerim taze. ama manueli unutursam ders almam gerekir. şu an otomobilim yok, ne zaman alırım bilmiyorum. unutabilirim yani.. yanımda hoca olmasını tercih ederim, çünkü ani müdahale etmesi gerekebilir. sence otomobil bisiklet gibi mi? yani yıllar sonra o koltuğa otursam hiç ders almadan kullanabilir miyim?
Otomatik bisiklet gibi demeyelim de gerçekten rahattır. Sol ayağını hiç kullanmaman gerekir. Sana yıllar sonra o koltuğa oturduğunda tek farklı gelecek şey aracın büyüklüğünü hesaplamak olacaktır. Ona da zamanla aşılıyorsun :)
aynen aracın boyutları önemli. eğitim alırken hatchback kullandım. ama alırsam da hatchback almak isterim, minnak ve rahat geldi bana :D
Bence kadınlar için en ideali o ya da ufak jeepler :)
ben cinsiyete uygun otomobil olduğuna inanmıyorum.
Kullanış bakımından tercih edilen olduğuna inanıyorum yani hitabet gibi
senin dediğin hitap etmek ile hitabet kelimesi aynı anlamı taşımıyor.
bir ürünün belli bir kitleye hitap etmesi farklı, kadınlar için şu otomobil uygundur denilmesi farklı. sosyoekonomik durum, yaş, ailesinin büyüklüğü vb. bir çok etken bir ürünün o kişiye hitap edip etmeyeceğini belirler.
Aynen o dediğin gibi işte benim düşündüğümü sen anlatmışsın
aynı fikirde olabileceğimizi, beni anlayabileceğini hiç sanmıyorum.
Ben anlayacağımı anladım teşekkür ederm yorum için
Var @IAmarPresterAen bazen yeter sus artık diyorum ama susmuyor 😂😂
:D :D :D
🤣🤣🤣susmam
Var yaa🙄 of aynı ortamda olmamak için çabalıyorum resmen😅 yakaladığı an kurtulamıyor insan çenesinden
🤣🤣🤣
İnanın öyle ki göz teması kurduğunuz an bittiniz😅
Başın önde gezmen gerekli o zaman😂
Olabildiğince ondan uzağa oturuyorum ve göz temasından kaçınıyorum 😅
Gözlük tak :D güneş gözlüğü
Ahahah😂 iyi fikirmiş
Her zaman :D
😅😅
:D :D
Var, ses tonu kulaklarımda hasara neden oluyor da. Susmuyor ama asla da susmuyor ki.
😂😂😂
Birseyi abartarak anlaran insanlar, mıy mı konusup surekli ayni seyden bahseden insanlar 😕
😒😒😒 Var onlardan çok
😒😒😒😒
😂😂😂😂 Mıy mıylar için baktım öyle bol bol öyle
Kesinlikle 😂
Tüm çok konuşan insanlar hakkında böyle diyorum evet çünkü ben çok konuşmayı sevmiyorum 🙈😃
Bencede 😂
Vallahi varr😂😂 bir arkadaşımm🙄 seni anlıyorum sakin ol diyorum sürekli ama nafile😂😂
😂😂😂
Of arkadaşım cidden çok konusuyor ya hani dayanılacak gibi değil yanı Allah sabır versin bana ne diyeyim.
Yok, asla musaade etmem benden cok konusan birine🙄
Kesinlikle 🤔
Sen de mi 🤔
Evet bende 🤔
Gevezesin demek🤔
Fazlaca
Hic hazzetmem🙄🙄
Biliyordum daha çok konuşcam🤔
Asla musaade etmem aslaa🙄
Engel olamazsın gevezeyim :D
Ben aslinda dinlemeyi de severim ama bir sınırı var tabi
Ben susarsam da konuşmam :)
Akrep burcu musun🤔
Boğa 🤔
Hmmm demek boga da inatci
Çok fazla hemde
Ben boga degilim ama ben de inatciyim
Hangi burçsun
Ikizler
voov çok sıkıntı :D
Ehehheeeeeee😏
😂😂
Binlerce kez eski sevgilisiyle barışıp ayrılan kız arkadaşlarım :(( merakta etmiyorum ama maruz kalıyorum ahhaha
Allah kolaylık versin 😄
Sürekli sevgilisinden ayrılıp "Bu sefer kesin bitti" diyen arkadaşlarım
Müge anlı ya çıkan antepli gözlüklü bir karı vardı. Işte o
😂😂
Var yengem var motoru bile soğutmuyor sürekli saydırıyo
Hahahaa😂👍
Dedeciğim bütün hayatini anlatir hic finlemem yine de anlatir 😊😊
Evet, annemin bir arkadaşı var. Nefret ediyorum kadın susmuyor ya susmuyor. Allah'ım nefret ediyorum yaaa şu an aklıma geldi yine sinirlendiim.
😂😂😂😂
Beni şişirenle muhabbetimi devam ettirmem. Patlarım falan sıkıntı olur sonra.. 😏
Bizim köşedeki bakkal.. Adamdan poşet kahve almaya gidiyorum, 2 şişe suyla dönüyorum. Bu kadar çene olur mu bir insanda
Ses tonuna dikkat etmeyen söz hakkı vermeyen ve cahil olduğu konuda ben herşeyi bilirim edası ile konuşan insanlar beni şişiriyor😅
Ailevi sorunlarını anlatan bir arkadaşım var. Kendisini severimde. Tamam anlatsın bende dinleyeyim ama her buluşmada da aynı konu konuşulmaz ki 😄 Artık nasılsın diye soramaz oldum 😄
Ewt kız kardeşim surekli okuldan bahseder fenalk basiyor🤪
Okul anıları :D :D
Ya bide 4 sene olmuş ben mezun olali artk hitap etmiyor cok okul bana😂😂😂
hahaha kesinlikle öyle :D
Yok desem yalan olur.🙄
:) Aman yalan söylemeyelim
Genelde bildiğim yalanlari dinlerken sabir gostergem😂
🤦♂️ Berbat bir durum
Evet çol rahatsız edici
Evet aklıma ilk gelen isim benden 10yaş falan büyük olan kuzenim Sohbeti hiç çekilmiyor yaa 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Herkesin vardır. Dinlemek istemediğimi açık açık gösterdiğim halde eziyet etmeye devam eden tipler
Mıy mıy, yavaş yavaş, aynı ses tonunda konusanlar insanlar beni cildirtiyo
Her zaman iyi bir dinleyici olmuşumdur. Aslında bu çok yorucu ama huy işte.
Bu aralar kardeşim sevmediğim bir diziyi izletmeye çalışıyor...
Bende bir kuzen var. aman yarabbi 😂😂😂 düşman başına 😂 makinalı gibi atıyor bazen kelimeleri😂😂😂
Sürekli mutsuzluğundan yakınan, konun üzerine düşüp soru sorunca tavsiye verince hâlâ aynı tutumu sergilemekte ısrarcı olan insanlari çöpe fırlatasım geliyor.
Var hergün tanıştığıma pişman olduğum bir arkadaşım
🤔🤔😂
Sürekli aynı şeyleri bidaha anlatan kankam var. İşte onu görünce bende böyleyim 😂
Var yahu, bıktırdı valla.. şükür ki kurtuldum 😂yoksa ya kendime ya da ona bir şey yapardım 😂😂🙄
Var maalesef, komşumuz bir konuştuğu zaman asla susmuyor, bütün hayatını gelmişini geçmişini anlatır kocasını bile susturuyor. 😂😂😂😂😂😂😂😂
Evet var ama demem 😄
Deme 😂😂
Ablam içimi yiyor hep
😂😂
Aşk acısı çeken arkadaşlarım 🤦
O konudan hiç bahsetme :D
Ve o tutulacak nokta kalmamıştır. Ağlama duvarı gibş olur insan
Sercan... O Konu Resmi Kiç Olmuş :)
Ne olmuş 😄
He aynen aynen 😂 Bu arada anlamış oldum ki sanattan anlamıyorum
Günaydın var olmaz mı her gelen şişiriyor 😂
😂😂
Dir dır dir televizyonu açıyorum olmuyor içeri girsem üşüyorum sus desem olmaz 😂😂
Hahaha Kulaklık dene 😂
Artık onu denetim müzik acarım dımdıks kalkın haydi birakin giybeti giybeti kendinizi övmeyi😂😂
Bir çiftetelli tamamdır iş 😂
Aynen 😃😂😂 o daha iyi
Yani 😂
Horon tepelim 😂😂
Artık derler ki birakin konuşmayı da bakın ne güzel oynuyor hele oyna 😂😂
Halay çekmek de mantıklı 😂
Aynen 😂😂 anca günahlardan böyle uzaklasiriz gerçi müzikte günah ama olsn gıybeti dinlemekten iyidir
Gıybetten iyidir bencede 😂
Benim yok ama genel olarak herkesi bıktırırım.
Var ama burda değil 😅
Evlilik konusunda beni ikna etmeye çalışanlar.
Vergi ödemek istiyorum ben 😂
Onuda kullanıyorum arada 😂 bu sefer hayatında biri mi var muhabbetleri dönüyor 😂
İşyerinde var bazıları çekemiyorum 🤦🏽♀️😂
😂 İş varken hiç çekilmiyorlar
Onlardan kaçıp buraya geldim ya zati
Çok mantıklı 😁
Burda da bulmıyim diye mesafeliyim bro😬
İyi yapıyorsun 😂
Var var olmaz mı 🤐😂
genelde o kişi ben oluyorum
var aynı kız hakkında konuşup duruyor
Ay, var maalesef. Olmaz mı hiç 🙄
Vardı azcık mesafe koydum kafam rahat.
Babam. :D
Bence o hiç konuşmuyordur 😂
Annem ve 2 tane arkadaşım
Annem
🙄🙄😂
Ama anneler hep öyle 🤷🏼♂️
Dert anlatan. Kişiler
var-dı..
görüşmüyorum :)
Vardı, artık yok şükür.
Bazen öyle insanlar cikmiyor degil
Aynı derdini defalarca anlatanlar
Hayır konuştuğum yok denecek kadar az
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar