Güncellemeler
+1 yıl
Katmer de olur :)


Olur :)
Bence zaten insanın en sevdiği yiyecekte olması da aşırı garip olmuyor..
Brownie yle kutlayanı çok gördüm de bu da iyiymiş😂
Cevap
2Cevap
katmere mum dikme fikri tam bir innovasyon
Hamburger ama son kullanıcı tarafında daha çok talep topladı. :)
Humusa mum dik, dönere mum dik.
Doğum günün kutlu olsun
Teşekkürler :)
Pastadan daha güzel kutlama😂
Çok iyi yaa, bende isterim😀😀
Dikersen olur
Olur niye olmasın ki
Istemezdim
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar