Kızlar, Ailem beni doktora götürmüyor. Ne yapmaliyim?

Arkadaşlar zor bir hastalığım var su anda uzun uzun anlatmam gerekir , nadir bir hastalık, 4-5 yıldır bu haldeyim su anda 22 yaşındayım. Aileme 4-5 yildir yalvarıyorum doktora götürsünler diye. Tek başıma gidemiyorum, çünkü tedavi ücretleri çok pahalı param yok, aynı zamanda bu halimle şehir dışında uni okuyorum. Okuluma zor devam ediyorum , gücüm yetse çalışmak isterim ama gerçekten hastayım, ki zaten tedavi masrafını karşılamam için en az 20 bin tl ihtiyacım var.

Aileme yalvardım 4-5 yildir, o halinle Çok yaşa diyorlar, paramız yok diyorlar, babam beni dovuyor ustelik hastayim dedikce. ne yapmalıyım? Lütfen yardım edin. Intihar etmek uzereyim
Kızlar, Ailem beni doktora götürmüyor. Ne yapmaliyim?
Cevapla