Arkadaşlar zor bir hastalığım var su anda uzun uzun anlatmam gerekir , nadir bir hastalık, 4-5 yıldır bu haldeyim su anda 22 yaşındayım. Aileme 4-5 yildir yalvarıyorum doktora götürsünler diye. Tek başıma gidemiyorum, çünkü tedavi ücretleri çok pahalı param yok, aynı zamanda bu halimle şehir dışında uni okuyorum. Okuluma zor devam ediyorum , gücüm yetse çalışmak isterim ama gerçekten hastayım, ki zaten tedavi masrafını karşılamam için en az 20 bin tl ihtiyacım var.
Aileme yalvardım 4-5 yildir, o halinle Çok yaşa diyorlar, paramız yok diyorlar, babam beni dovuyor ustelik hastayim dedikce. ne yapmalıyım? Lütfen yardım edin. Intihar etmek uzereyim
Aileme yalvardım 4-5 yildir, o halinle Çok yaşa diyorlar, paramız yok diyorlar, babam beni dovuyor ustelik hastayim dedikce. ne yapmalıyım? Lütfen yardım edin. Intihar etmek uzereyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar